• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • українська 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Ввійти
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка DSpace
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2013
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка DSpace
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2013
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Interaktivní aplikace v jazyce UnrealScript

Interactive Application Using UnrealScript

Thumbnail
Переглянути
final-thesis.pdf (10.76Mb)
review_79481.html (1.433Kb)
Автор
Musil, Miloš
Advisor
Navrátil, Jan
Referee
Pečiva, Jan
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
Tato práce se zaměřuje na tvorbu projektů v Unreal Development Kitu, především pak na jejich programování v doprovodném jazyce UnrealScript. Jsou zde stručně probrány nástroje, které jsou v UDK integrovány pro tvorbu scén a obsluhu jejich vnitřní logiky, a dále pak významnější z tříd UnrealScriptu pro práci s herní kamerou, HUDem, obsluhou uživatelských vstupů a jiné. Závěrem je připojeno i srovnání UnrealScriptu s některými programovacími jazyky, využitelnými pro tvorbu uživatelských rozhraní a vyhodnocení uživatelských testů, provedených nad výsledným projektem v UDK.
 
This work is focused on the creating of projects in Unreal Developement Kit, mainly on their programming in language UnrealScript. There are shortly discused tools, integrated into UDK for creating scenes and operating their inner logic, same as some more significant classes of UnrealScript for work with game camera, HUD, elaborating user inputs and others. In the end, there is joined comparasion between UnrealScript and some other languages, usable for creation of user interfaces and evaluation of user tests, executed on final project in UDK.
 
Keywords
UDK, Unreal Development Kit, UnrealScript, Unreal engine, Vývoj her, UDK, Unreal Development Kit, UnrealScript, Unreal engine, Game development
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Informační technologie
Composition of Committee
prof. Ing. Adam Herout, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Vladimír Drábek, CSc. (místopředseda) Ing. Vítězslav Beran, Ph.D. (člen) Ing. Martin Hrubý, Ph.D. (člen) RNDr. Marek Rychlý, Ph.D. (člen)
Date of defence
2013-06-12
Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm B. Otázky u obhajoby: Jak moc je UnrealScript silný jazyk? Dokázal byste v něm vytvořit např. jednoduchý textový editor či simulovat srážku dvou galaxií a vizualizovat výsledky simulace? Kde byste viděl hlavní omezení tohoto jazyka?
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
URI
http://hdl.handle.net/11012/54835
Source
MUSIL, M. Interaktivní aplikace v jazyce UnrealScript [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2013.
Collections
  • 2013 [354]
Citace PRO

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Vizualizační projekt založený na Unreal Development Kitu 

    Bury, Jiří
    Tato práce se zaměřuje na tvorbu her v Unreal Development Kitu (UDK). Jsou zde probírány technologie pohánějící Unreal Engine 3 a nástroje, které UDK obsahuje. Dále se práce zabývá řešením plně dynamického denního cyklu, ...
  • UDK toolkit 

    Opletal, Martin
    Práce se zabývá tvorbou grafického prostředí pomocí Unreal Development Kit (UDK). Popisuje možnosti tohoto nástroje, seznamuje s tvorbou prostředí a objektů zasazených do scény a vysvětluje funkcionalitu základních nástrojů ...
  • Agent - Gamebot pro Unreal Tournament 

    Příborský, Martin
    Úkolem této bakalářské práce je návrh a tvorba agenta-gamebota s modulární architekturou pro hru Unreal Tournament 2004. Hlavním cílem agenta bylo dosáhnout co nejlepších výsledků a v závěru obstát i proti nativním agentům ...

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок | Theme by @mire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

ВвійтиЗареєструватися

Статистика

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок | Theme by @mire NV