Aplikace na Android pro rozvoj předškolních dětí

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract
Cílem bakalářské práce bylo navrhnout a implementovat aplikaci na Android pro rozvoj paměti předškolních dětí. Aplikace využívá sluchové paměti dětí. Jsou použity zvuky zvířat, které si musí dítě zapamatovat a následně daná zvířata označit na herní obrazovce. Součástí této práce je teoretický úvod o programování na platformě Android, rozbor fungování dětské paměti a ukázka existujících řešení. Dále je popsán návrh aplikace a detaily její implementace. V závěrečné části práce jsou popsány a znázorněny výsledky testování na dětech.
The aim of this bachelor's thesis was to design and implement the Android application for pre-school children memory development. The application uses children hearing memory. Children try to remember animal sounds and then mark those animals on the screen. A part of this thesis is the theoretical introduction about programming for the Android platform, the analysis of main functions of children's memory and some examples of existing solutions. After that the design and implementation of the application are described. The results of the real testing are presented in the final part of this thesis.
Description
Citation
PROKOP, M. Aplikace na Android pro rozvoj předškolních dětí [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2013.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Informační technologie
Comittee
prof. Ing. Adam Herout, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Vladimír Drábek, CSc. (místopředseda) Ing. Vítězslav Beran, Ph.D. (člen) Ing. Martin Hrubý, Ph.D. (člen) RNDr. Marek Rychlý, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2013-06-12
Defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm B. Otázky u obhajoby: Dle tabulky 4.5 na straně 32 si děti často pletly krávu, ovci a kozu. Kráva však dle mého názoru má dosti odlišný zvukový projev od kozy či ovce. Myslíte, že to může souviset s podobností obrázků daných zvířat?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO