Algoritmy pro zjednodušování modelů
Algorithms for Mesh Simplification
Abstract
Práce se zabývá použitím OpenSceneGraphu, nástroji pro LOD a algoritmy pro zjednodušování modelů. Výsledkem je prototyp hry a aplikace pro demonstraci algoritmů. The topic of the thesis is using of OpenSceneGraph, tools for LOD and algorithms for mesh simplification. The result is a game prototype and a program for demonstrating algorithms.
Keywords
zjednodušování modelů, úroveň detailu, LOD, OpenSceneGraph, mesh simplification, level of detail, LOD, OpenSceneGraphLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Informační technologieComposition of Committee
prof. Dr. Ing. Pavel Zemčík (předseda) doc. Ing. Jiří Kunovský, CSc. (místopředseda) Ing. Zbyněk Křivka, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Martínek, Ph.D. (člen) Ing. Michal Španěl, Ph.D. (člen)Date of defence
2013-06-11Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm D. Otázky u obhajoby: Vysvětlete Tabulku 7.1, podle které je zjednodušení rychlejší pro více redukovaný model. Toto lze pochopit u algoritmu grid vertex clustering, ale floating-cell vertex clustering v mřížce přece nepracuje? Jakou datovou strukturu používáte pro realizaci algoritmu floating-cell vertex clustering? Nemělo by se po sjednocení několika vrcholů upravit ohodnocení přilehlých vrcholů v původním seznamu?Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/54971Source
MILATA, V. Algoritmy pro zjednodušování modelů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2013.Collections
- 2013 [354]