• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2013
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2013
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Algoritmy pro zjednodušování modelů

Algorithms for Mesh Simplification

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (1.564Mb)
review_78436.html (1.431Kb)
Author
Milata, Václav
Advisor
Pečiva, Jan
Referee
Španěl, Michal
Grade
D
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Práce se zabývá použitím OpenSceneGraphu, nástroji pro LOD a algoritmy pro zjednodušování modelů. Výsledkem je prototyp hry a aplikace pro demonstraci algoritmů.
 
The topic of the thesis is using of OpenSceneGraph, tools for LOD and algorithms for mesh simplification. The result is a game prototype and a program for demonstrating algorithms.
 
Keywords
zjednodušování modelů, úroveň detailu, LOD, OpenSceneGraph, mesh simplification, level of detail, LOD, OpenSceneGraph
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Informační technologie
Composition of Committee
prof. Dr. Ing. Pavel Zemčík (předseda) doc. Ing. Jiří Kunovský, CSc. (místopředseda) Ing. Zbyněk Křivka, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Martínek, Ph.D. (člen) Ing. Michal Španěl, Ph.D. (člen)
Date of defence
2013-06-11
Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm D. Otázky u obhajoby: Vysvětlete Tabulku 7.1, podle které je zjednodušení rychlejší pro více redukovaný model. Toto lze pochopit u algoritmu grid vertex clustering, ale floating-cell vertex clustering v mřížce přece nepracuje? Jakou datovou strukturu používáte pro realizaci algoritmu floating-cell vertex clustering? Nemělo by se po sjednocení několika vrcholů upravit ohodnocení přilehlých vrcholů v původním seznamu?
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/54971
Source
MILATA, V. Algoritmy pro zjednodušování modelů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2013.
Collections
  • 2013 [354]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV