Retrospektivní hra pro dva hráče

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
E
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem 2D vesmírné arkádové počítačové hry. V úvodu je popsána historie i současnost herního průmyslu a počítačové grafiky. Dále se text věnuje použitým knihovnám OpenGL a SDL, návrhu herních principů, realizaci grafiky a zvuku, koliznímu systému, uživatelskému rozhraní, ovládání a objektovému návrhu aplikace. Druhá část popisuje samotnou implementaci navrženého systému v programovacím jazyce C++. Nakonec práce obsahuje informace o testování a zhodnocení výsledného produktu.
The subject of this bachelor's thesis is the development of a 2D space arcade computer game. The introduction describes the history and current status of the game industry and computer graphics. Then the text deals with the libraries OpenGL and SDL chosen for development, design of game principles, realization of graphics and audio, collision system, user interface, controls and the object oriented design of the application. The second part gives an account of the implementation of the designed system in the C++ programming language. Finally the thesis contains information about the testing and evaluation of the final product.
Description
Citation
VYBÍRAL, J. Retrospektivní hra pro dva hráče [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2012.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Informační technologie
Comittee
prof. Ing. Adam Herout, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Vladimír Drábek, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Přemysl Kršek, Ph.D. (člen) Ing. Šárka Květoňová, Ph.D. (člen) Ing. Jaroslav Rozman, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2012-06-13
Defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm E. Otázky u obhajoby: Jak z Pythagorovy věty vyjádříte vztahy 4.1 a 4.2 na straně 14? Vysvětlete také tvrzení "takže se stačí pouze postupně posouvat z nuly" uvedené tamtéž. Jaké jsou přesně licence použitých zvuků a písem? Umožňují licence použití zvuků a písem v rámci bakalářské práce?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO