Strategická hra s inteligentními prvky

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
E
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract
Cílem práce bylo navrhnout samofungující systém, který na základě teorie her a multiagentních systémů bude schopen dosáhnout svých cílů. Prezentací tohoto systému je strategická bojová tahová hra s grafikou vykreslenou pomocí DirectX9 a implementovaná v jazyce C++. Hlavním cílem bylo navrhnout vhodné prohledávací, plánovací a rozhodovací algoritmy.
The aim of this thesis is to design a self-functional system, which will be capable to reach its own goals by taking advance of the game theory and the multiagent systems. As a presentation of this system there is a strategical fighting game with graphics drawn by DirectX9 and implemented in C++ programming language. The main goal was to design suitable search, schedule and decision-making algorithms
Description
Citation
SNÁŠEL, L. Strategická hra s inteligentními prvky [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2008.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Informační technologie
Comittee
Date of acceptance
2008-06-12
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO