Nejkratší cesta mezi dvěma body po povrchu objektu
Single Pair Shortest Path on Surface
Author
Advisor
Šiler, OndřejReferee
Švub, MiroslavGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Hledání nejkratší cesty patří mezi základní problémy řešené v počítačové geometrii. Optimálním řešením je výpočet pomocí Dijkstrova algoritmu. Existuje ale i celá řada aproximačních algoritmů, které je také možné pro výpočet nejkratší cesty použít. Finding the shortest path is a fundamental problem in computational geometry. Optimal solution is computation by force of Dijkstra algorithm. There are many approximation algorithms which we can use for calculate the shortest path.
Keywords
Nejkratší cesta, trojúhelníkové sítě, Dijkstrův algoritmus, aproximační algoritmy, algoritmus Kanai Suzuki, MDSTk, VectorEntity, OpenSceneGraph, Shortest path, triangular meshes, Dijkstra algorithm, approximation algorithms, Kanai Suzuki algorithm, MDSTk, VectorEntity, OpenSceneGraphLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Informační technologieComposition of Committee
Date of defence
2008-06-10Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/55520Source
MEZERA, L. Nejkratší cesta mezi dvěma body po povrchu objektu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2008.Collections
- 2008 [325]