• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • čeština 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2011
  • Zobrazit záznam
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2011
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vizualizační projekt založený na Unreal Development Kitu

Visualization Project Based on Unreal Development Kit

Thumbnail
Zobrazit/otevřít
final-thesis.pdf (1.835Mb)
review_42781.html (1.448Kb)
Autor
Bury, Jiří
Vedoucí práce
Pečiva, Jan
Oponent
Navrátil, Jan
Klasifikace
C
Altmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato práce se zaměřuje na tvorbu her v Unreal Development Kitu (UDK). Jsou zde probírány technologie pohánějící Unreal Engine 3 a nástroje, které UDK obsahuje. Dále se práce zabývá řešením plně dynamického denního cyklu, pokročilým zpracováním materiálů a obecně tvorbou scén určených pro herní a filmový průmysl. Podrobně je vysvětlen postup modelování objektů (v tomto případě na autě), s čímž souvisí skinning, rigging, texturování, import do UDK, přiřazení materiálů a propojení s UnrealScript kódem.
 
This work focuses on game development in the Unreal Development Kit (UDK). There are discussed technologies powering the Unreal Engine 3 and tools that includes UDK. The thesis also deals with solution of a fully dynamic day cycle, advanced materials processing and generally scene creation for the game and cinematic industry. Related to skinning, rigging, texturing, importing into UDK, assigning materials and linking with the UnrealScript code, the modeling procedure of objects is explained in detail (in this case on a car).
 
Klíčová slova
Unreal Engine, Unreal Development Kit, UDK, herní engine, vývoj her, 3DS Max, Unreal Engine, Unreal Development Kit, UDK, game engine, game development, 3DS Max
Jazyk
čeština (Czech)
Studijní obor
Informační technologie
Složení komise
doc. Ing. Přemysl Kršek, Ph.D. (předseda) doc. RNDr. Jitka Kreslíková, CSc. (místopředseda) Ing. Michal Bidlo, Ph.D. (člen) Ing. Martin Hrubý, Ph.D. (člen) RNDr. Marek Rychlý, Ph.D. (člen)
Termín obhajoby
2011-06-13
Průběh obhajoby
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm C. Otázky u obhajoby: Vysvětlete, k čemu se používají štětce (BSP, Smooth atd.) ? Proč nedoporučujete měnit pořadí materiálů v seznamu (str. 30)? Vysvětlete pojem konvexní kolizní model (str. 31)?
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájena
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/55645
Zdrojový dokument
BURY, J. Vizualizační projekt založený na Unreal Development Kitu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2011.
Kolekce
  • 2011 [322]
Citace PRO

Související záznamy

Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

  • Interaktivní aplikace v jazyce UnrealScript 

    Musil, Miloš
    Tato práce se zaměřuje na tvorbu projektů v Unreal Development Kitu, především pak na jejich programování v doprovodném jazyce UnrealScript. Jsou zde stručně probrány nástroje, které jsou v UDK integrovány pro tvorbu scén ...
  • UDK toolkit 

    Opletal, Martin
    Práce se zabývá tvorbou grafického prostředí pomocí Unreal Development Kit (UDK). Popisuje možnosti tohoto nástroje, seznamuje s tvorbou prostředí a objektů zasazených do scény a vysvětluje funkcionalitu základních nástrojů ...
  • Agent - Gamebot pro Unreal Tournament 

    Příborský, Martin
    Úkolem této bakalářské práce je návrh a tvorba agenta-gamebota s modulární architekturou pro hru Unreal Tournament 2004. Hlavním cílem agenta bylo dosáhnout co nejlepších výsledků a v závěru obstát i proti nativním agentům ...

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV
 

 

Procházet

Vše v repozitářiKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit seZaregistrovat se

Statistiky

Zobrazit statistiky využívání

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV