• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Deutsch 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2011
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2011
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vizualizační projekt založený na Unreal Development Kitu

Visualization Project Based on Unreal Development Kit

Thumbnail
Öffnen
final-thesis.pdf (1.835Mb)
review_42781.html (1.448Kb)
Autor
Bury, Jiří
Advisor
Pečiva, Jan
Referee
Navrátil, Jan
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Tato práce se zaměřuje na tvorbu her v Unreal Development Kitu (UDK). Jsou zde probírány technologie pohánějící Unreal Engine 3 a nástroje, které UDK obsahuje. Dále se práce zabývá řešením plně dynamického denního cyklu, pokročilým zpracováním materiálů a obecně tvorbou scén určených pro herní a filmový průmysl. Podrobně je vysvětlen postup modelování objektů (v tomto případě na autě), s čímž souvisí skinning, rigging, texturování, import do UDK, přiřazení materiálů a propojení s UnrealScript kódem.
 
This work focuses on game development in the Unreal Development Kit (UDK). There are discussed technologies powering the Unreal Engine 3 and tools that includes UDK. The thesis also deals with solution of a fully dynamic day cycle, advanced materials processing and generally scene creation for the game and cinematic industry. Related to skinning, rigging, texturing, importing into UDK, assigning materials and linking with the UnrealScript code, the modeling procedure of objects is explained in detail (in this case on a car).
 
Keywords
Unreal Engine, Unreal Development Kit, UDK, herní engine, vývoj her, 3DS Max, Unreal Engine, Unreal Development Kit, UDK, game engine, game development, 3DS Max
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Informační technologie
Composition of Committee
doc. Ing. Přemysl Kršek, Ph.D. (předseda) doc. RNDr. Jitka Kreslíková, CSc. (místopředseda) Ing. Michal Bidlo, Ph.D. (člen) Ing. Martin Hrubý, Ph.D. (člen) RNDr. Marek Rychlý, Ph.D. (člen)
Date of defence
2011-06-13
Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm C. Otázky u obhajoby: Vysvětlete, k čemu se používají štětce (BSP, Smooth atd.) ? Proč nedoporučujete měnit pořadí materiálů v seznamu (str. 30)? Vysvětlete pojem konvexní kolizní model (str. 31)?
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
URI
http://hdl.handle.net/11012/55645
Source
BURY, J. Vizualizační projekt založený na Unreal Development Kitu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2011.
Collections
  • 2011 [322]
Citace PRO

Verwandte Dokumente

Anzeige der Dokumente mit ähnlichem Titel, Autor, Urheber und Thema.

  • Interaktivní aplikace v jazyce UnrealScript 

    Musil, Miloš
    Tato práce se zaměřuje na tvorbu projektů v Unreal Development Kitu, především pak na jejich programování v doprovodném jazyce UnrealScript. Jsou zde stručně probrány nástroje, které jsou v UDK integrovány pro tvorbu scén ...
  • UDK toolkit 

    Opletal, Martin
    Práce se zabývá tvorbou grafického prostředí pomocí Unreal Development Kit (UDK). Popisuje možnosti tohoto nástroje, seznamuje s tvorbou prostředí a objektů zasazených do scény a vysvětluje funkcionalitu základních nástrojů ...
  • Agent - Gamebot pro Unreal Tournament 

    Příborský, Martin
    Úkolem této bakalářské práce je návrh a tvorba agenta-gamebota s modulární architekturou pro hru Unreal Tournament 2004. Hlavním cílem agenta bylo dosáhnout co nejlepších výsledků a v závěru obstát i proti nativním agentům ...

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt | Feedback abschicken | Theme by @mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

EinloggenRegistrieren

Statistik

Benutzungsstatistik

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt | Feedback abschicken | Theme by @mire NV