Vizualizační projekt založený na Unreal Development Kitu
Visualization Project Based on Unreal Development Kit
Abstract
Tato práce se zaměřuje na tvorbu her v Unreal Development Kitu (UDK). Jsou zde probírány technologie pohánějící Unreal Engine 3 a nástroje, které UDK obsahuje. Dále se práce zabývá řešením plně dynamického denního cyklu, pokročilým zpracováním materiálů a obecně tvorbou scén určených pro herní a filmový průmysl. Podrobně je vysvětlen postup modelování objektů (v tomto případě na autě), s čímž souvisí skinning, rigging, texturování, import do UDK, přiřazení materiálů a propojení s UnrealScript kódem. This work focuses on game development in the Unreal Development Kit (UDK). There are discussed technologies powering the Unreal Engine 3 and tools that includes UDK. The thesis also deals with solution of a fully dynamic day cycle, advanced materials processing and generally scene creation for the game and cinematic industry. Related to skinning, rigging, texturing, importing into UDK, assigning materials and linking with the UnrealScript code, the modeling procedure of objects is explained in detail (in this case on a car).
Keywords
Unreal Engine, Unreal Development Kit, UDK, herní engine, vývoj her, 3DS Max, Unreal Engine, Unreal Development Kit, UDK, game engine, game development, 3DS MaxLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Informační technologieComposition of Committee
doc. Ing. Přemysl Kršek, Ph.D. (předseda) doc. RNDr. Jitka Kreslíková, CSc. (místopředseda) Ing. Michal Bidlo, Ph.D. (člen) Ing. Martin Hrubý, Ph.D. (člen) RNDr. Marek Rychlý, Ph.D. (člen)Date of defence
2011-06-13Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm C. Otázky u obhajoby: Vysvětlete, k čemu se používají štětce (BSP, Smooth atd.) ? Proč nedoporučujete měnit pořadí materiálů v seznamu (str. 30)? Vysvětlete pojem konvexní kolizní model (str. 31)?Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/55645Source
BURY, J. Vizualizační projekt založený na Unreal Development Kitu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2011.Collections
- 2011 [322]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Interaktivní aplikace v jazyce UnrealScript
Musil, MilošTato práce se zaměřuje na tvorbu projektů v Unreal Development Kitu, především pak na jejich programování v doprovodném jazyce UnrealScript. Jsou zde stručně probrány nástroje, které jsou v UDK integrovány pro tvorbu scén ... -
UDK toolkit
Opletal, MartinPráce se zabývá tvorbou grafického prostředí pomocí Unreal Development Kit (UDK). Popisuje možnosti tohoto nástroje, seznamuje s tvorbou prostředí a objektů zasazených do scény a vysvětluje funkcionalitu základních nástrojů ... -
Agent - Gamebot pro Unreal Tournament
Příborský, MartinÚkolem této bakalářské práce je návrh a tvorba agenta-gamebota s modulární architekturou pro hru Unreal Tournament 2004. Hlavním cílem agenta bylo dosáhnout co nejlepších výsledků a v závěru obstát i proti nativním agentům ...