Show simple item record

Visualization Project Based on Unreal Development Kit

dc.contributor.advisorPečiva, Jancs
dc.contributor.authorBury, Jiřícs
dc.date.accessioned2019-04-03T22:45:20Z
dc.date.available2019-04-03T22:45:20Z
dc.date.created2011cs
dc.identifier.citationBURY, J. Vizualizační projekt založený na Unreal Development Kitu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2011.cs
dc.identifier.other42781cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/55645
dc.description.abstractTato práce se zaměřuje na tvorbu her v Unreal Development Kitu (UDK). Jsou zde probírány technologie pohánějící Unreal Engine 3 a nástroje, které UDK obsahuje. Dále se práce zabývá řešením plně dynamického denního cyklu, pokročilým zpracováním materiálů a obecně tvorbou scén určených pro herní a filmový průmysl. Podrobně je vysvětlen postup modelování objektů (v tomto případě na autě), s čímž souvisí skinning, rigging, texturování, import do UDK, přiřazení materiálů a propojení s UnrealScript kódem.cs
dc.description.abstractThis work focuses on game development in the Unreal Development Kit (UDK). There are discussed technologies powering the Unreal Engine 3 and tools that includes UDK. The thesis also deals with solution of a fully dynamic day cycle, advanced materials processing and generally scene creation for the game and cinematic industry. Related to skinning, rigging, texturing, importing into UDK, assigning materials and linking with the UnrealScript code, the modeling procedure of objects is explained in detail (in this case on a car).en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologiícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectUnreal Enginecs
dc.subjectUnreal Development Kitcs
dc.subjectUDKcs
dc.subjectherní enginecs
dc.subjectvývoj hercs
dc.subject3DS Maxcs
dc.subjectUnreal Engineen
dc.subjectUnreal Development Kiten
dc.subjectUDKen
dc.subjectgame engineen
dc.subjectgame developmenten
dc.subject3DS Maxen
dc.titleVizualizační projekt založený na Unreal Development Kitucs
dc.title.alternativeVisualization Project Based on Unreal Development Kiten
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2011-06-13cs
dcterms.modified2020-05-09-23:42:57cs
thesis.disciplineInformační technologiecs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. Ústav počítačové grafiky a multimédiícs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid42781en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2021.11.12 08:59:02en
sync.item.modts2021.11.12 08:46:35en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta informačních technologiícs
dc.contributor.refereeNavrátil, Jancs
dc.description.markCcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeedoc. Ing. Přemysl Kršek, Ph.D. (předseda) doc. RNDr. Jitka Kreslíková, CSc. (místopředseda) Ing. Michal Bidlo, Ph.D. (člen) Ing. Martin Hrubý, Ph.D. (člen) RNDr. Marek Rychlý, Ph.D. (člen)cs
but.defenceStudent nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm C. Otázky u obhajoby: Vysvětlete, k čemu se používají štětce (BSP, Smooth atd.) ? Proč nedoporučujete měnit pořadí materiálů v seznamu (str. 30)? Vysvětlete pojem konvexní kolizní model (str. 31)?cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programInformační technologiecs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record