• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2012
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2012
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka Mediterran Slovakia, s.r.o.

Marketing Research of Customer Satisfaction Mediterran Slovakia, s.r.o.

Thumbnail
View/Open
review_48882.html (3.469Kb)
final-thesis.pdf (3.333Mb)
Author
Holík, Dóra
Advisor
Šimberová, Iveta
Referee
Milichovský, František
Grade
E
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalárska práce sa zaoberá s výskumom spokojnosti zákazníka u firmy Mediterran Slovakia s.r.o. Cieľom práce je navrhnúť a vykonávať marketingový výskum. Práca je rozdelená na tri časti. V prvej časti je vyjadrená problematika z teoretického hľadiska s pomocou odbornej literatúry. V nasledujúcom časti je analýza spoločnosti a jeho okolí, analýza SWOT, rozbor marketingového mixu a vyhodnotenie dotazníka. V poslednom časti sú návrhy a odporúčania na zlepšenie mieru spokojnosti zákazníka.
 
Bachelor‘s thesis deals with research of customer satisfaction at the company Mediterran Slovakia s.r.o. The aim of this work is to suggest and perform a marketing research. It’s divided into three parts. In the first part the problem is expressed from a theoretical perspective with the help of literature. The next part consists of the analysis of the company and its surroundings, SWOT analysis, analysis of the marketing mix and the evaluation of the inquiry. The last part contains tips and suggestions on how to increase the satisfaction rating of the customers.
 
Keywords
Marketing, marketing mix, marketing research, customer satisfaction, analysis SWOT., Marketing, marketingový mix, marketingový výskum, spokojnosť zákazníka SWOT analýza.
Language
slovenština (Slovak)
Study brunch
Daňové poradenství
Composition of Committee
doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (předseda) Ing. Ladislav Žalio (místopředseda) doc. Ing. Mgr. Karel Brychta, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen) JUDr. Dalibor Vaigert (člen)
Date of defence
2012-06-18
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/5567
Source
HOLÍK, D. Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka Mediterran Slovakia, s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Collections
  • 2012 [481]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV