Vizualizace a simulace v grafické scéně s využitím knihovny Delta3D

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract
Účelem práce je popis tvorby vizualizační a simulační aplikace s využitím knihovny Delta3D. V první kapitole se nachází popis struktury knihovny, následovaný seznámením se základními mechanizmy a prostředky enginu. Obsahem druhé a třetí kapitoly je následně příklad ruční tvorby jednoduché gra fické scény a popis tvorby rozsáhlejší aplikace využívající širší spektrum možností poskytovaných knihovnou Delta3D.
Goal of this thesis is to describe the process of creating a visualisation and simulation application using Delta3D. First chapter contains description of library structure, followed by familiarization with basic mechanics and features of the engine in chapter two. Content of third and fourth chapter is an example creation of simple graphics scene and description of development of more advanced application using wider spectrum of features off ered by Delta3D library.
Description
Citation
MARTANOVIČ, L. Vizualizace a simulace v grafické scéně s využitím knihovny Delta3D [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2011.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Informační technologie
Comittee
doc. Ing. Přemysl Kršek, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Josef Schwarz, CSc. (místopředseda) Ing. Vladimír Bartík, Ph.D. (člen) Ing. Petr Matoušek, Ph.D., M.A. (člen) Ing. Aleš Smrčka, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2011-06-14
Defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm C. Otázky u obhajoby: Umí editor STAGE pracovat nějakým způsobem s technikami level of detail pro terén a pro objekty? Uvažujte posouvající se animovaný objekt ve vaší externí scéně. Jak principiálně funguje pokračování animování posunu tohoto objektu v externí scéně v případě, že se budete nacházet ve scéně se skladištěm. Je toto nutné implementovat, nebo je toto zajištěno automaticky prostředky knihovny Delta3D?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO