Výukový program pro šachy
Educational Chess Program
Author
Advisor
Rozman, JaroslavReferee
Rogalewicz, AdamGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Práce se zabývá tvorbou umělé inteligence a uživatelského rozhraní pro šachový program. V textu je také popsán návrh a implementace výukové části pro tuto aplikaci. Jsou zde analyzovány šachové motory a současné šachové programy zaměřující se na výuku. This bachelor thesis deals problems with an artificial intelligence and a user interface of a chess program. There is also a description of design and implementation of a tutorial part for this program. Chess engines and current chess programs focused on teaching are being analysed, too.
Keywords
Šachy, Umělá inteligence, Minimax, C#, XML, Šachový motor, GUI, Chess, Artificial intelligence, Minimax, C#, XML, Chess engine, GUILanguage
čeština (Czech)Study brunch
Informační technologieComposition of Committee
doc. Ing. František Zbořil, CSc. (předseda) doc. RNDr. Jitka Kreslíková, CSc. (místopředseda) Ing. Michal Bidlo, Ph.D. (člen) Ing. Radek Kočí, Ph.D. (člen) Ing. Petr Matoušek, Ph.D., M.A. (člen)Date of defence
2010-06-14Process of defence
Student prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázku oponenta a otázky komise. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm A. Otázky u obhajoby: Pojem "šachový motor" se běžně v literatuře užívá, nebo je to váš překlad sousloví "chess engine"?Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/55925Source
FLORYÁN, K. Výukový program pro šachy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2010.Collections
- 2010 [347]