• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • русский 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2010
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2010
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Hardwarová akcelerace hry SUDOKU

Hardware Acceleration of the SUDOKU Game

Thumbnail
Открыть
review_34783.html (1.422Kb)
final-thesis.pdf (461.9Kb)
Автор
Jurinek, Róbert
Advisor
Kaštil, Jan
Referee
Puš, Viktor
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Tato práce pojednáva o implementaci hardwarové jednotky řešící SUDOKU. V práci jsem zadefinoval pojmy týkající se hlavolamu SUDOKU a popsal některé jeho vlastnosti, zejména z hlediska řešení na počítačovém systému. Práce dále popisuje některé techniky používané při řešení SUDOKU a možnosti jejich hardwarové implementace. V hlavní části je popsána konkrétní realizace jednotky řešící SUDOKU a také je zhodnocena výkonnost navržené jednotky. Jednotku jsem ověřil i na reálném hardwaru. V závěru práce jsem zhodnotil možnosti dalšího rozšíření navržené jednotky.
 
This work deals with the implementation of a hardware-based SUDOKU solver. SUDOKU terminology is described as well as SUDOKU puzzle metrics related to computer puzzle solvers. Solving techniques are introduced and possibilities of a hardware-based implementation are discussed. The implementation of the SUDOKU solver is described and the performance of the implemented unit is assessed. The designed solver was also verified on a real hardware platform. In conclusions possible unit extensions are proposed.
 
Keywords
SUDOKU, FPGA, řešení hlavolamů, hardwarová akcelerace, SUDOKU, FPGA, puzzle solving, hardware-based acceleration
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Informační technologie
Composition of Committee
doc. Dr. Ing. Otto Fučík (předseda) doc. Ing. Vladimír Janoušek, Ph.D. (místopředseda) Ing. Vladimír Bartík, Ph.D. (člen) Ing. Filip Orság, Ph.D. (člen) Ing. Ivana Burgetová, Ph.D. (člen)
Date of defence
2010-06-14
Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm "A". Otázky u obhajoby: Uvádíte, že algoritmus není schopen vyřešit všechna řešitelná zadání SUDOKU. Je to myšleno tak, že řešení bude nalezeno ve velmi dlouhém čase, nebo tak, že řešení nebude nalezeno nikdy? Pokud platí druhá varianta, čím je způsobeno toto omezení algoritmu?
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
URI
http://hdl.handle.net/11012/56010
Source
JURINEK, R. Hardwarová akcelerace hry SUDOKU [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2010.
Collections
  • 2010 [347]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Контакты | Отправить отзыв | Theme by @mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

ВойтиРегистрация

Статистика

Просмотр статистики использования

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Контакты | Отправить отзыв | Theme by @mire NV