Show simple item record

Hardware Acceleration of the SUDOKU Game

dc.contributor.advisorKaštil, Jancs
dc.contributor.authorJurinek, Róbertcs
dc.date.accessioned2019-06-14T10:51:33Z
dc.date.available2019-06-14T10:51:33Z
dc.date.created2010cs
dc.identifier.citationJURINEK, R. Hardwarová akcelerace hry SUDOKU [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2010.cs
dc.identifier.other34783cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/56010
dc.description.abstractTato práce pojednáva o implementaci hardwarové jednotky řešící SUDOKU. V práci jsem zadefinoval pojmy týkající se hlavolamu SUDOKU a popsal některé jeho vlastnosti, zejména z hlediska řešení na počítačovém systému. Práce dále popisuje některé techniky používané při řešení SUDOKU a možnosti jejich hardwarové implementace. V hlavní části je popsána konkrétní realizace jednotky řešící SUDOKU a také je zhodnocena výkonnost navržené jednotky. Jednotku jsem ověřil i na reálném hardwaru. V závěru práce jsem zhodnotil možnosti dalšího rozšíření navržené jednotky.cs
dc.description.abstractThis work deals with the implementation of a hardware-based SUDOKU solver. SUDOKU terminology is described as well as SUDOKU puzzle metrics related to computer puzzle solvers. Solving techniques are introduced and possibilities of a hardware-based implementation are discussed. The implementation of the SUDOKU solver is described and the performance of the implemented unit is assessed. The designed solver was also verified on a real hardware platform. In conclusions possible unit extensions are proposed.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologiícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectSUDOKUcs
dc.subjectFPGAcs
dc.subjectřešení hlavolamůcs
dc.subjecthardwarová akceleracecs
dc.subjectSUDOKUen
dc.subjectFPGAen
dc.subjectpuzzle solvingen
dc.subjecthardware-based accelerationen
dc.titleHardwarová akcelerace hry SUDOKUcs
dc.title.alternativeHardware Acceleration of the SUDOKU Gameen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2010-06-14cs
dcterms.modified2020-05-09-23:41:57cs
thesis.disciplineInformační technologiecs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. Ústav počítačových systémůcs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid34783en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2021.11.12 19:58:52en
sync.item.modts2021.11.12 19:38:26en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta informačních technologiícs
dc.contributor.refereePuš, Viktorcs
dc.description.markAcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeedoc. Dr. Ing. Otto Fučík (předseda) doc. Ing. Vladimír Janoušek, Ph.D. (místopředseda) Ing. Vladimír Bartík, Ph.D. (člen) Ing. Filip Orság, Ph.D. (člen) Ing. Ivana Burgetová, Ph.D. (člen)cs
but.defenceStudent nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm "A". Otázky u obhajoby: Uvádíte, že algoritmus není schopen vyřešit všechna řešitelná zadání SUDOKU. Je to myšleno tak, že řešení bude nalezeno ve velmi dlouhém čase, nebo tak, že řešení nebude nalezeno nikdy? Pokud platí druhá varianta, čím je způsobeno toto omezení algoritmu?cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programInformační technologiecs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record