• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2010
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2010
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

3D aplikace pro mobilní telefony

3D Application for Mobile Phones

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (566.5Kb)
review_35012.html (1.428Kb)
Author
Slavotínek, Tomáš
Advisor
Láník, Aleš
Referee
Žák, Pavel
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Práce se zabývá zobrazováním 3D gra fiky na platformě Java ME. Nejprve je obecně popsána architektura této platformy. Dále je pozornost věnována popisu a srovnání API rozhraní JSR 184 a MascotCapsule. Praktická část se týká tvorby aplikace s užitím rozhraní MascotCapsule. Je popisován návrh a implemntace jednoduché hry inspirované dvojrozměrným Dyna Blasterem.
 
This bachelor thesis deals with 3D graphics representation on Java ME platform. The general architecture of this platform is described first. Consideration is given to description of API interfaces JSR 184 and MascotCapsule. Practical part is about application implemented with usage of MascotCapsule interface - simple game based on 2D Dyna Blaster.
 
Keywords
3D grafi ka, J2ME, Java ME, JSR 184, API pro 3D grafi ku na Java ME mobilních zařízeních, MascotCapsule., 3D Graphics, J2ME, Java ME, JSR 184, Mobile 3D Graphics API for Java ME, MascotCapsule.
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Informační technologie
Composition of Committee
doc. Ing. Přemysl Kršek, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Josef Schwarz, CSc. (místopředseda) Ing. Michal Bidlo, Ph.D. (člen) Ing. Martin Hrubý, Ph.D. (člen) doc. Ing. Ondřej Ryšavý, Ph.D. (člen)
Date of defence
2010-06-16
Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm B.
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/56087
Source
SLAVOTÍNEK, T. 3D aplikace pro mobilní telefony [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2010.
Collections
  • 2010 [347]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV