Jednoduchá hra skládání obrázků jako základ pro získání anotací

No Thumbnail Available
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou webové herní aplikace pro získání anotací obrázků. Před skládáním obrázku do herní plochy je nutné u každého z nich vybrat požadovaný objekt a provést identifikaci. Díky architektuře složené z herního klienta a serveru může společně soupeřit více hráčů v rámci jedné hry. Základní systém je navržen tak, aby umožňoval implementaci různých herních aplikací pracujících s připraveným anotačním nástrojem. 
This bachelor thesis is dedicated to process of creating web game application for the image annotations. Before images are composed to gameboard, it's necessary to select and identify object. With the architecture consisting of the game client and the server more players can play together in same game.The basic system is designed to allow implementations of various gaming applications, working with prepared annotation tool. 
Description
Citation
JUŘIČKA, K. Jednoduchá hra skládání obrázků jako základ pro získání anotací [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2014.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Informační technologie
Comittee
doc. Dr. Ing. Dušan Kolář (předseda) doc. Ing. Zdeněk Kotásek, CSc. (místopředseda) doc. Mgr. Lukáš Holík, Ph.D. (člen) Ing. Petr Matoušek, Ph.D., M.A. (člen) Ing. Michal Španěl, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2014-06-17
Defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm " B ". Otázky u obhajoby: Na jaký aspekt je navržené uživatelské rozhraní anotovací aplikace zaměřené? Na efektivitu a rychlost anotování? Nebo na zábavnost? Nebo na něco jiného? Jakým způsobem jste tohoto zaměření dosáhl? Stručně diskutujte, jak by bylo možné rozšiřovat analytické funkce získaných dat a jakého typu by tyto funkce mohly být.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Přístup k plnému textu prostřednictvím internetu byl licenční smlouvou omezen na dobu 1 roku/let
DOI
Collections
Citace PRO