• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2014
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2014
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Řešitel logické hry pro Android

Logic Puzzle Solver for Android

Thumbnail
View/Open
review_78942.html (1.439Kb)
final-thesis.pdf (4.037Mb)
Author
Urbánek, Dan
Advisor
Páldy, Alexander
Referee
Szentandrási, István
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato práce řeší návrh a implementaci aplikace pro mobilní platformu Android. Aplikace načte vstupní fotografii, vyhledá na ní zadání logické hry Light Up (Akari) a následně toto zadání vyřeší. V práci je krátce popsáno programování aplikací na platformě Android a také jsou popsány všechny použité algoritmy pro zpracování obrazu. Čtenář je také seznámen s testováním aplikace a zhodnocením dosažených výsledků. V práci jsou porovnány dva způsoby pro detekci znaků. 
 
This thesis describes the design and implementation of an application for the mobile plat- form Android. Initially the application reads an input image, searches for the game Light Up and afterwards solves the recognized game. The thesis briefly describes the program- ming on the Android platform and also describes all the algorithms used for the needed image processing. The reader is also informed about the testing of the application with an evaluation of the achieved results. A comparison of two algorithms for detecting characters is presented, too. 
 
Keywords
Android, Java, OpenCV, Tesseract, Akari, Light Up, zpracování obrazu, Android, Java, OpenCV, Tesseract, Akari, Light Up, image processing
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Informační technologie
Composition of Committee
doc. Dr. Ing. Jan Černocký (předseda) doc. Dr. Ing. Otto Fučík (místopředseda) Ing. Radek Kočí, Ph.D. (člen) RNDr. Marek Rychlý, Ph.D. (člen) Ing. Igor Szőke, Ph.D. (člen)
Date of defence
2014-06-19
Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm B. Otázky u obhajoby: Koľko užívateľov sa zúčastnil testovania? Aké boli odozvy Aký algoritmus by ste použili namiesto backtrackingu? Používate heuristiky u backtrackingu? Na akú veľkosť zmenšujete vstupnú fotografiu? Popíšte algoritmus Border Following (kapitola 2.4)!
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/56472
Source
URBÁNEK, D. Řešitel logické hry pro Android [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2014.
Collections
  • 2014 [305]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV