TECHNICKO-EKONOMICKÉ ASPEKTY VOLBY DOBY ŽIVOTNOSTI VOZIDLA
TECHNICAL AND ECONOMIC ASPECTS OF THE CHOICE OF VEHICLE´S FATIGUE LIFE
dc.contributor.advisor | Vopařil, Jan | cs |
dc.contributor.author | Hemala, Michal | cs |
dc.date.accessioned | 2019-05-17T12:14:21Z | |
dc.date.available | 2019-05-17T12:14:21Z | |
dc.date.created | 2012 | cs |
dc.identifier.citation | HEMALA, M. TECHNICKO-EKONOMICKÉ ASPEKTY VOLBY DOBY ŽIVOTNOSTI VOZIDLA [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2012. | cs |
dc.identifier.other | 50629 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11012/5736 | |
dc.description.abstract | Práce shrnuje hlavní důvody zaměření výrobců na konkrétní dobu životnosti vozidla. Zkoumá současný stav vozového parku a optimální životnost automobilu. Dále předkládá několik metod řešení únavové životnosti a popisuje základní faktory, které ji ovlivňují. Tyto poznatky jsou následně demonstrovány na příkladu zvýšení životnosti klikové hřídele. | cs |
dc.description.abstract | This thesis summarizes main reasons for producers’ focus on the achal lifespan of a vehicle. It studies the current state of fleet and the optimal lifespan of vehicle. It also presents several methods of dealing with fatigue life and describes basic factors affecting it. These findings are illustrated on an example of lifespan increase of a crankshaft. | en |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství | cs |
dc.rights | Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení | cs |
dc.subject | životnost vozidla | cs |
dc.subject | únava | cs |
dc.subject | vozový park | cs |
dc.subject | kliková hřídel | cs |
dc.subject | vehicle lifespan | en |
dc.subject | fatigue | en |
dc.subject | vehicle fleet | en |
dc.subject | crankshaft | en |
dc.title | TECHNICKO-EKONOMICKÉ ASPEKTY VOLBY DOBY ŽIVOTNOSTI VOZIDLA | cs |
dc.title.alternative | TECHNICAL AND ECONOMIC ASPECTS OF THE CHOICE OF VEHICLE´S FATIGUE LIFE | en |
dc.type | Text | cs |
dcterms.dateAccepted | 2012-06-11 | cs |
dcterms.modified | 2012-06-25-11:28:30 | cs |
thesis.discipline | Strojní inženýrství | cs |
thesis.grantor | Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. Ústav automobilního a dopravního inženýrství | cs |
thesis.level | Bakalářský | cs |
thesis.name | Bc. | cs |
sync.item.dbid | 50629 | en |
sync.item.dbtype | ZP | en |
sync.item.insts | 2021.11.12 12:06:35 | en |
sync.item.modts | 2021.11.12 11:34:29 | en |
eprints.affiliatedInstitution.faculty | Fakulta strojního inženýrství | cs |
dc.contributor.referee | Kučera, Pavel | cs |
dc.description.mark | B | cs |
dc.type.driver | bachelorThesis | en |
dc.type.evskp | bakalářská práce | cs |
but.committee | doc. Ing. Pavel Novotný, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Kaplan, CSc. (místopředseda) Ing. Ondřej Blaťák, Ph.D. (člen) Ing. David Kollhammer, Ph.D. (člen) prof. Ing. František Bauer, CSc. (člen) | cs |
but.defence | V průběhu obhajoby student seznámil komisi s obsahem a podstatnými závěry své práce. V návaznosti na to zodpověděl otázku oponenta práce a následující otázky členů zkušební komise: 1. Co se myslí označením downsizing? 2. Jaký vliv má úprava povrchu kuličkováním na životnost součásti? | cs |
but.result | práce byla úspěšně obhájena | cs |
but.program | Strojírenství | cs |
but.jazyk | čeština (Czech) |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
2012 [546]