Marketingové plánování ve stavebním podniku
Marketing planning in construction company

Autor
Vedoucí práce
Dohnal, RadekOponent
MBA, Ludmila Filová,Klasifikace
EAlternativní metriky PlumX
http://hdl.handle.net/11012/57693Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/57693
http://hdl.handle.net/11012/57693
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Pro svou diplomovou práci jsem si zvolil téma „Marketingové plánování ve stavebním podniku“. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části jsem se zaměřil na teoretické informace o marketingovém mixu, SLEPT analýze, marketingové strategii a rozpočtu. V praktické části popisuji charakteristiku společnosti ALPINE Bau CZ a.s. a také návrh marketingového plánu pro tuto společnost. For my thesis I chose the topic "Marketing planning in the construction business." The work is divided into theoretical and practical part. In the first part I focused on theoretical information about marketing mix, SLEPT analysis, marketing strategy and budget. The practical part describes the characteristics of company ALPINE Bau CZ as and a marketing plan for this company.
Klíčová slova
Stavební podnik, stavební trh, marketingová strategie, marketingový plán, SWOT analýza, situační analýza, Porterova analýza, SLEPT analýza, finanční plánování, určení podnikových cílů., Business, struction market, marketing strategy, marketing plan, SWOT analysis, situational analysis, Porter's analysis, SLEPT analysis, financial planning, determination of business objectives.Jazyk
čeština (Czech)Studijní obor
Management stavebnictvíSložení komise
Termín obhajoby
2016-02-03Průběh obhajoby
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájenaTrvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/57693Zdrojový dokument
PLEVA, J. Marketingové plánování ve stavebním podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2016.Kolekce
- 2016 [612]