• čeština
    • English
  • čeština 
    • čeština
    • English
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta stavební
  • 2016
  • Zobrazit záznam
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta stavební
  • 2016
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingové plánování ve stavebním podniku

Marketing planning in construction company

Thumbnail
Zobrazit/otevřít
Posudek-Oponent prace-30371.pdf (379.8Kb)
Posudek-Vedouci prace-30370.pdf (90.27Kb)
appendix-1.zip (10.20Kb)
final-thesis.pdf (2.172Mb)
review_95590.html (1.425Kb)
Autor
Pleva, Jiří
Vedoucí práce
Dohnal, Radek
Oponent
MBA, Ludmila Filová,
Klasifikace
E
Alternativní metriky PlumX
http://hdl.handle.net/11012/57693
Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/57693
http://hdl.handle.net/11012/57693
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Pro svou diplomovou práci jsem si zvolil téma „Marketingové plánování ve stavebním podniku“. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části jsem se zaměřil na teoretické informace o marketingovém mixu, SLEPT analýze, marketingové strategii a rozpočtu. V praktické části popisuji charakteristiku společnosti ALPINE Bau CZ a.s. a také návrh marketingového plánu pro tuto společnost.
 
For my thesis I chose the topic "Marketing planning in the construction business." The work is divided into theoretical and practical part. In the first part I focused on theoretical information about marketing mix, SLEPT analysis, marketing strategy and budget. The practical part describes the characteristics of company ALPINE Bau CZ as and a marketing plan for this company.
 
Klíčová slova
Stavební podnik, stavební trh, marketingová strategie, marketingový plán, SWOT analýza, situační analýza, Porterova analýza, SLEPT analýza, finanční plánování, určení podnikových cílů., Business, struction market, marketing strategy, marketing plan, SWOT analysis, situational analysis, Porter's analysis, SLEPT analysis, financial planning, determination of business objectives.
Jazyk
čeština (Czech)
Studijní obor
Management stavebnictví
Složení komise
Termín obhajoby
2016-02-03
Průběh obhajoby
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájena
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/57693
Zdrojový dokument
PLEVA, J. Marketingové plánování ve stavebním podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2016.
Kolekce
  • 2016 [612]
Citace PRO

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV
 

 

Procházet

Vše v repozitářiKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit seZaregistrovat se

Statistiky

Zobrazit statistiky využívání

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV