• čeština
    • English
  • English 
    • čeština
    • English
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta stavební
  • 2016
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta stavební
  • 2016
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingové plánování ve stavebním podniku

Marketing planning in construction company

Thumbnail
View/Open
Posudek-Oponent prace-30371.pdf (379.8Kb)
Posudek-Vedouci prace-30370.pdf (90.27Kb)
appendix-1.zip (10.20Kb)
final-thesis.pdf (2.172Mb)
review_95590.html (1.425Kb)
Author
Pleva, Jiří
Advisor
Dohnal, Radek
Referee
MBA, Ludmila Filová,
Grade
E
Alternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/57693
Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/57693
http://hdl.handle.net/11012/57693
Metadata
Show full item record
Abstract
Pro svou diplomovou práci jsem si zvolil téma „Marketingové plánování ve stavebním podniku“. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části jsem se zaměřil na teoretické informace o marketingovém mixu, SLEPT analýze, marketingové strategii a rozpočtu. V praktické části popisuji charakteristiku společnosti ALPINE Bau CZ a.s. a také návrh marketingového plánu pro tuto společnost.
 
For my thesis I chose the topic "Marketing planning in the construction business." The work is divided into theoretical and practical part. In the first part I focused on theoretical information about marketing mix, SLEPT analysis, marketing strategy and budget. The practical part describes the characteristics of company ALPINE Bau CZ as and a marketing plan for this company.
 
Keywords
Stavební podnik, stavební trh, marketingová strategie, marketingový plán, SWOT analýza, situační analýza, Porterova analýza, SLEPT analýza, finanční plánování, určení podnikových cílů., Business, struction market, marketing strategy, marketing plan, SWOT analysis, situational analysis, Porter's analysis, SLEPT analysis, financial planning, determination of business objectives.
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Management stavebnictví
Composition of Committee
Date of defence
2016-02-03
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/57693
Source
PLEVA, J. Marketingové plánování ve stavebním podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2016.
Collections
  • 2016 [612]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV