Show simple item record

Marketing planning in construction company

dc.contributor.advisorDohnal, Radekcs
dc.contributor.authorPleva, Jiřícs
dc.date.accessioned2020-03-11T08:23:22Z
dc.date.available2020-03-11T08:23:22Z
dc.date.created2016cs
dc.identifier.citationPLEVA, J. Marketingové plánování ve stavebním podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2016.cs
dc.identifier.other95590cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/57693
dc.description.abstractPro svou diplomovou práci jsem si zvolil téma „Marketingové plánování ve stavebním podniku“. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části jsem se zaměřil na teoretické informace o marketingovém mixu, SLEPT analýze, marketingové strategii a rozpočtu. V praktické části popisuji charakteristiku společnosti ALPINE Bau CZ a.s. a také návrh marketingového plánu pro tuto společnost.cs
dc.description.abstractFor my thesis I chose the topic "Marketing planning in the construction business." The work is divided into theoretical and practical part. In the first part I focused on theoretical information about marketing mix, SLEPT analysis, marketing strategy and budget. The practical part describes the characteristics of company ALPINE Bau CZ as and a marketing plan for this company.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta stavebnícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectStavební podnikcs
dc.subjectstavební trhcs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectmarketingový pláncs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectsituační analýzacs
dc.subjectPorterova analýzacs
dc.subjectSLEPT analýzacs
dc.subjectfinanční plánovánícs
dc.subjecturčení podnikových cílů.cs
dc.subjectBusinessen
dc.subjectstruction marketen
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectmarketing planen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectsituational analysisen
dc.subjectPorter's analysisen
dc.subjectSLEPT analysisen
dc.subjectfinancial planningen
dc.subjectdetermination of business objectives.en
dc.titleMarketingové plánování ve stavebním podnikucs
dc.title.alternativeMarketing planning in construction companyen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2016-02-03cs
dcterms.modified2016-04-05-14:34:00cs
thesis.disciplineManagement stavebnictvícs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. Ústav stavební ekonomiky a řízenícs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid95590en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.30 15:34:30en
sync.item.modts2020.03.30 14:28:46en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta stavebnícs
dc.contributor.refereeMBA, Ludmila Filová,cs
dc.description.markEcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeecs
but.defencecs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programStavební inženýrstvícs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record