Aplikace fuzzy logiky pro hodnocení kvality zákazníků
The Application of Fuzzy Logic for Evaluation of Quality of Customers
Author
Advisor
Dostál, PetrReferee
Šebestová, MonikaGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením zákazníků společnosti GALATEK a.s., jejíž hlavním výrobním programem je výroba strojů na povrchové úpravy. K tomuto hodnocení budou využity modely založené na fuzzy logice, vytvořené v programech MS Excel a MathWorks MATLAB. V první části této práce je uvedena teorie potřebná k pochopení daného problému. Druhá část obsahuje popis společnosti a poslední třetí část popisuje hodnocení zákazníků z hlediska spolupráce s danou firmou, výsledky a návrhy zjištěné díky hodnocení fuzzy logikou. Presented diploma thesis is involved in the issue of customer evaluation of GALATEK a.s. The main company’s manufacturing program is production of machines for surface treatment. Fuzzy logic models will be used to evaluate customers. This models will be crated in software such as MS Excel and MathWorks MATLAB. First part of the diploma thesis contains theoretical summarization needed to understand whole issue. Basic information about company are presented in second part of the diploma thesis. Third part contains customer evaluation based on co-operation with company, outcomes and proposals which are results of customers evaluation.
Keywords
Fuzzy logika, hodnocení zákazníků, SWOT, MathWorks MATLAB, MS Excel, model., Fuzzy logic, rating of customers, SWOT, MathWorks MATLAB, MS Excel, model.Language
čeština (Czech)Study brunch
Informační managementComposition of Committee
prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (předseda) doc. Ing. Miloš Koch, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (člen) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen) Mgr. Eva Michalíková, Ph.D. (člen)Date of defence
2016-06-15Process of defence
Otázky oponenta - odpovězeno. Ing. Doskočil - K čemu slouží plochy při tvorbě modelu? - odpovězeno.Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/58377Source
PIPKOVÁ, Z. Aplikace fuzzy logiky pro hodnocení kvality zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.Collections
- 2016 [427]