Show simple item record

Proposal of Communication Mix of Company

dc.contributor.advisorMilichovský, Františekcs
dc.contributor.authorMachala, Jancs
dc.date.accessioned2018-10-21T16:16:04Z
dc.date.available2018-10-21T16:16:04Z
dc.date.created2016cs
dc.identifier.citationMACHALA, J. Návrh komunikačního mixu podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.cs
dc.identifier.other94616cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/59089
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá vytvořením komunikačního mixu podniku a je rozdělena na teoretickou, analytickou a návrhovou část. Obsah teoretické části slouží jako podklad ke zpracování analytické části, kde jsou provedeny analýzy a zhodnocení současného stavu, a návrhové části, kde je navrhnut nový komunikační mix společnosti, jehož cílem by mělo být zvýšení povědomí o společnosti Sportsdirect s.r.o. a její brněnské pobočce a zlepšení komunikace se zákazníkem.cs
dc.description.abstractThis thesis is concerned with a company communication mix. It is divided into a theoretical, analytical and a proposing section. Contents of the theoretical part serves as the basis for further processing in the analytical part where analysis and assessment of the current state is performed, as well as for the proposal part where a new company communication mix is proposed. Its purpose is to raise public awareness about Sportsdirect s.r.o., its Brno-based subsidiary in particular, and to strenghten its client communication strategy.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectKomunikační mixcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectCommunication mixen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectpromotionen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectadvertisementen
dc.titleNávrh komunikačního mixu podnikucs
dc.title.alternativeProposal of Communication Mix of Companyen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2016-06-10cs
dcterms.modified2016-06-15-10:36:48cs
thesis.disciplineŘízení a ekonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav managementucs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid94616en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2021.11.08 14:03:48en
sync.item.modts2021.11.08 13:07:42en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeFormánková,, Sylviecs
dc.description.markCcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeedoc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (předseda) Ing. Hynek Peřina (místopředseda) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen) Ing. Jan Luhan, Ph.D., MSc (člen) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen)cs
but.defenceOtázky oponenta: odpovězeno Ing. Peřina: Jáka je sezónost businessu a jak by se podle toho řídil marketing? odpovězeno Ing. Peřina: Jaké by bylo idální rozložení komunikační kampaně během roku? odpovězeno Ing. Hornungová, Ph.D.: Jaký ma společnost vyhraňený rozpočet na marketingovou kampaň? odpovězeno Ing. Hornungová, Ph.D.: Jaký je odhad navýšení zákazníku po zavedení kampaně? odpovězeno Ing. Hornungová, Ph.D.: Je společnost dotovaná z Anglie? odpovězenocs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record