• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • français 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Ouvrir une session
Voir le document 
  •   Accueil de DSpace
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2016
  • Voir le document
  •   Accueil de DSpace
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2016
  • Voir le document
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně

Analysis of Customer Satisfaction and Suggested Measures for its Improvement

Thumbnail
Voir/Ouvrir
review_94830.html (9.169Ko)
final-thesis.pdf (6.110Mo)
Auteur
Pasdiora, Daniel
Advisor
Chalupský, Vladimír
Referee
Řeháková, Michaela
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Afficher la notice complète
Résumé
Diplomová práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně u společnosti Rely servis s.r.o., která se zabývá prodejem vozů značky Hyundai a nabídkou doprovodných služeb. V teoretické části jsou uvedeny důležité pojmy zabývající se touto problematikou, je sledováno chování zákazníka, celý proces jeho nákupu a uspokojení potřeb, dále pak také způsoby měření této spokojenosti. Praktická část vychází z teoretické části, kdy je zprvu popsána společnost a její obor činnosti, následně je pak rozebráno měření zákaznické spokojenosti, které obsahuje jednotlivé oblasti a okruhy. V závěrečné časti je zhodnocení analýz a návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků společnosti Rely servis s.r.o.
 
The thesis is focused on analysis of customer satisfaction and proposals for measures to increase the level of the company Rely Services Ltd., which sells Hyundai cars and a range of accompanying services. The theoretical part contains important terms remainder of this issue is observed customer behavior, the entire process of purchase and meet the needs, then also ways to measure this satisfaction. The practical part is based on the theoretical part, which is initially described the company and its field of activity, are subsequently analyzed measurements of customer satisfaction, which includes individual and sections. In the final part of the analysis and evaluation of the proposal to improve customer satisfaction Rely Services Ltd.
 
Keywords
Měření spokojenosti zákazníka, zákazník, analýza spokojenosti zákazníka, SWOT analýza., Measurement of customer satisfaction, customer, customer satisfaction analysis, SWOT analysis.
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Podnikové finance a obchod
Composition of Committee
doc. Ing. Zuzana Dohnalová, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (místopředseda) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen) doc. Ing. Ondřej Žižlavský, Ph.D. (člen)
Date of defence
2016-06-13
Process of defence
Otázky oponenta zodpovězeny v průběhu prezentace. Doc. Chalupský: Jaké ukazatele pro měření spokojenosti zákazníků lze použít? Dr. Hornungová: Z jakých předchozích analýz vychází SWAT analýza?
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
URI
http://hdl.handle.net/11012/59347
Source
PASDIORA, D. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.
Collections
  • 2016 [439]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contactez-nous | Faire parvenir un commentaire | Theme by @mire NV
 

 

Parcourir

Tout DSpaceCommunautés & CollectionsPar date de publicationAuteursTitresSujetsCette collectionPar date de publicationAuteursTitresSujets

Mon compte

Ouvrir une sessionS'inscrire

Statistiques

Statistiques d'usage de visualisation

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contactez-nous | Faire parvenir un commentaire | Theme by @mire NV