Komunikační strategie podniku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Podstatou tejto diplomovej práce s názvom Komunikační strategie podniku je vytvoriť novú komunikačnú stratégiu pre konkrétny podnik na základe výsledkov prevedených analýz a požiadavkov spoločnosti. Práca sa skladá z troch častí, teoretickej, ktorá objasňuje pojmy týkajúce sa problematiky marketingu a marketingovej komunikácie, analytickej, v ktorej je predstavený podnik a následne zanalyzovaná jeho situácia, a nakoniec návrhovej, v ktorej sú predstavené návrhy na zlepšenie komunikačnej stratégie. Súčasťou implementačnej časti je taktiež rozpočet a ekonomické zhodnotenie návrhov.
The main aim of this master’s thesis entitled “Communication strategy of the company” is to develop a new communication strategy for a specific business based on the results of analysis. The thesis consists of three parts, the theoretical that explains the concepts of concerning marketing and marketing communication, analytical, in which the company is introduced and subsequently analyzed and finally implementation part, where the suggestions for improvement of the communication strategy are introduced. Part of the implementation part is also the budget needed for the notions as well as economic evaluation of specific proposals.
Description
Citation
MAJERIKOVÁ, E. Komunikační strategie podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
sk
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. Miloš Koch, CSc. (předseda) Ing. Martin Mahel, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (člen) Mgr. Štěpán Konečný, Ph.D. (člen) Ing. Petr Novák, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2016-06-08
Defence
Vedoucí: zodpovězeno Oponent: zodpovězeno Ing. Novák: prostředí je konkureční, na jakou ze zmíněných 4 oblastí se doporučujete zaměřit? - zodpovězno Ing. Mahel: kdo je zákazníkem sítí? Jsou zmíněné komunikační kanály vhodné? - zodpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO