Marketingová strategie podniku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Cílem této diplomové práce je navrhnout vhodnou marketingovou strategii projektové činnosti společnosti MBQ-Mikulov a.s. na základě výsledků analýz podnikového okolí a vlastního marketingového průzkumu. Práce se skládá ze tří hlavních částí. První část práce je věnována teoretickým poznatkům. Jsou zde definovány základní pojmy z oblasti marketingu. Konkrétně se jedná o marketing, marketingovou strategii, marketingový mix, komunikační mix, situační analýzu a marketingový výzkum. V následující praktické části je představena společnost MBQ-Mikulov a poté jsou provedeny analýzy podnikového okolí. Práce je ukončena návrhovou částí. V návrhové části je na základě výsledků analýz a marketingového průzkumu navržena vhodná marketingová strategie pro projekční činnost společnosti.
The main objective of this master thesis is to design an appropriate marketing strategy of designing activity of MBQ-Mikulov Plc. based on results of marketing environment analyzes and my own marketing research. The thesis consists of three main parts. The first part of the thesis is devoted to theoretical findings. Basic terms from marketing field are defined here. Concretely it is marketing, marketing strategy, marketing mix, communication mix, situation analysis and marketing research. In the following practical part MBQ-Mikulov Company is introduced and then marketing environment analyzes are conducted. The thesis is finished with a proposal part. In the proposal part the appropriate marketing strategy of design activity is designed here based on results of analyzes and the marketing research.
Description
Citation
KOVÁCSOVÁ, L. Marketingová strategie podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Emil Svoboda, CSc. (předseda) doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (místopředseda) Ing. Vladimíra Bayerová, Ph.D. (člen) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2016-06-08
Defence
prof. Ing. Emil Svoboda, CSc.: Kolik budou činit výnosy? Zodpovězeno. Ing. Vladimíra Kučerová, Ph.D.: Jakým způsobem jste zjišťovala cenovou citlivost? Zodpovězeno.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO