• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2016
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2016
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně

Analysis of Customer Satisfaction and Suggested Measures for its Improvement

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (1.735Mb)
review_90846.html (10.81Kb)
Author
Bláhová, Jitka
Advisor
Chalupský, Vladimír
Referee
Klementová, Miluše
Grade
D
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků firmy DP Stavebniny Maršovice a.s. a návrhy na zvýšení její úrovně. Teoretická část se zaměřuje na základní pojmy, jako je marketing, marketingový výzkum, využité marketingové metody, spokojenost zákazníků a další. V praktické části této práce je provedena analýza spokojenosti zákazníků společnosti DP Stavebniny Maršovice a.s. a následně vyhodnocení dotazníků. Na základě získaných informací z dotazníků jsou navržena opatření a doporučení pro zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.
 
This master´s thesis focuses on the analysis of customer satisfaction in joint-stock company DP Stavebniny Maršovice, and a proposal to increase its level. The teoretical part focuses on basic concepts such as marketing, marketing research, usage of marketing techniques, customer satisfaction and more. In the practical part of this work there is an analysis of customer satisfaction with the company DP Stavebniny Maršovice a.s. and a subsequent evaluation of the questionnaires. On the basis of the information obtained from the questionnaires, measures and recommendations for an increase in the level of customer satisfaction are proposed.
 
Keywords
Marketing, marketingový výzkum, analýza spokojenosti zákazníka, dotazník., Marketing, marketing research, analysis of customer satisfaction, questionnaire.
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (předseda) Ing. Jiří Baťka (místopředseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (člen) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen) Ing. Bernard Neuwirth, Ph.D., MSc (člen)
Date of defence
2016-06-09
Process of defence
Otázky oponenta - odpovězeno Ing. Bernard Neuwirth, Ph.D., MSc: Které možnosti propagace webových stránek znáte a které byste doporučila - odpovězeno Ing. Jiří Baťka: Možnosti péče o zákazníka, jaká je předpokládaná výše nákladů?
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/59492
Source
BLÁHOVÁ, J. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.
Collections
  • 2016 [439]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV