Show simple item record

Formula Student Turbocharger Lubrigation

dc.contributor.advisorJanoušek, Michalcs
dc.contributor.authorNovotný, Tomášcs
dc.date.accessioned2019-05-17T13:24:04Z
dc.date.available2019-05-17T13:24:04Z
dc.date.created2016cs
dc.identifier.citationNOVOTNÝ, T. Mazací okruh turbodmychadla Formule Student [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2016.cs
dc.identifier.other93300cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/60002
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá mazáním ložiskové skříně turbodmychadla. V první části se práce věnuje rešerši způsobům mazání ložiskové skříně, přičemž jsou popsány součásti tohoto systému a způsob distribuce maziva. Další část se zabývá návrhem samostatného mazacího okruhu pro turbodmychadlo vozu Formule student, konkrétně čerpadla a jeho regulátoru tlaku.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with turbocharger´s bearing housing lubrication. The first part is focused on searches about this topic, it describes parts of lubrication system and ways of oil distribution. The next part deals with design of independent lubrication system for Formula student car´s turbocharger, in particular design of gerotor pump and it´s pressure regulator.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrstvícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectTurbodmychadlocs
dc.subjectLožisková skříňcs
dc.subjectMazánícs
dc.subjectFormule studentcs
dc.subjectVýpočet teoretického průtoku trochoidního čerpadlacs
dc.subjectTurbochargeren
dc.subjectBearing housingen
dc.subjectLubricationen
dc.subjectFormula studenten
dc.subjectTheoretical flow rate calculation of gerotor pumpen
dc.titleMazací okruh turbodmychadla Formule Studentcs
dc.title.alternativeFormula Student Turbocharger Lubrigationen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2016-06-16cs
dcterms.modified2016-06-16-14:58:39cs
thesis.disciplineZáklady strojního inženýrstvícs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. Ústav automobilního a dopravního inženýrstvícs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid93300en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.30 16:20:14en
sync.item.modts2020.03.30 15:00:34en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta strojního inženýrstvícs
dc.contributor.refereeŠpičák, Milancs
dc.description.markCcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeedoc. Ing. Petr Porteš, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Miroslav Škopán, CSc. (místopředseda) Ing. Jiří Koláček (člen) Ing. Jan Vančura, Ph.D. (člen) Ing. Lubor Zháňal, Ph.D. (člen)cs
but.defenceStudent seznámil komisi s obsahem své bakalářské práce a odpovídal na otázky oponenta a následující otázky komise: - proč jste přidával další čerpadlo místo úpravy stávajícího, - je řešeno přelévání oleje, - proběhlo ověření návrhu v praxi, - bylo nutné čerpadlo skenovat a modelovat. na kolik chyba v rovnici 11 ovlivňuje výsledekcs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programStrojírenstvícs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record