Marketingový výzkum před zavedením nového výrobku na trh

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
D
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá průzkumem preference zákazníků v oblasti Kabelových nosných podpůrných systémů na českém trhu . Šetření vyústí v závěrečná doporučení pro firmu, která hodlá zavést nový výrobek který rozšíří výrobkovou řadu. Teoretická část se zabývá marketingovými nástroji a marketingovým výzkumem.
The Thesis deals with customer survey preferences in area of cable management and framing systems in the Czech market. Inquiry will end in recommendations for the company, which intends to launch a new product and widen its line of products. Theoretical part deals with marketing instruments and marketing research
Description
Citation
DVOŘÁKOVÁ, M. Marketingový výzkum před zavedením nového výrobku na trh [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
Ing. Jiří Baťka (předseda) prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (místopředseda) prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (člen) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen)
Date of acceptance
2008-06-12
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO