Show simple item record

Race Car Steering Design

dc.contributor.advisorRamík, Pavelcs
dc.contributor.authorHlaváč, Martincs
dc.date.accessioned2019-04-03T22:28:52Z
dc.date.available2019-04-03T22:28:52Z
dc.date.created2016cs
dc.identifier.citationHLAVÁČ, M. Návrh řízení závodního vozidla [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2016.cs
dc.identifier.other92306cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/60302
dc.description.abstractPráce se zabývá konstrukčním návrhem systému řízení vozidla Formula Student. Vedle konstrukce mechanismu řízení bylo také navrženo vhodné umístění volantu, s ohledem na dosáhnutí dobré ergonomie řidiče. Do celkové konstrukce jsou začleněny nové prvky, jako je hřeben řízení a rychlospojka volantu. Pro návrh komponent byly použity výpočtové simulace s využitím metody konečných prvků.cs
dc.description.abstractThis bachelor’s thesis deals with design of single-seated Formula Student vehicle steering system. Besides the design of steering system, the right position of steering wheel was choosen, regarding to ideal ergonomy conditions. New components like steering rack and steering wheel quickrelease was integrated to the steering assembly. For design of components, simulation with finite elements method was used.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrstvícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectSystém řízenícs
dc.subjectFormula Studentcs
dc.subjectergonomiecs
dc.subjectTU Brno Racingcs
dc.subjectmetoda konečných prvkůcs
dc.subjectSteering systemen
dc.subjectFormula Studenten
dc.subjectergonomicsen
dc.subjectTU Brno Racingen
dc.subjectfinite element methoden
dc.titleNávrh řízení závodního vozidlacs
dc.title.alternativeRace Car Steering Designen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2016-06-13cs
dcterms.modified2016-06-13-15:59:41cs
thesis.disciplineZáklady strojního inženýrstvícs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. Ústav automobilního a dopravního inženýrstvícs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid92306en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2021.11.12 10:07:06en
sync.item.modts2021.11.12 09:01:46en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta strojního inženýrstvícs
dc.contributor.refereePorteš, Petrcs
dc.description.markAcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeeprof. Ing. Václav Píštěk, DrSc. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Kaplan, CSc. (místopředseda) Ing. Jiří Koláček (člen) doc. Ing. Pavel Kučera, Ph.D. (člen) Ing. David Svída, Ph.D. (člen)cs
but.defenceStudent seznámil komisi se svojí bakalářskou prací, zadáním, cíli práce a metodami pomocí, kterých cílů dosáhnul. Následně odpověděl na otázky oponenta. V diskuzi k bakalářské práci odpovídal na následující otázky: - jaká je hmotnost celého systému řízení - o kolik je řízení lehčí než v předchozí generaci vozu Formule Student - jaká je bezpečnost daného řízení - bylo testováno více variant převodu řízenícs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programStrojírenstvícs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record