• čeština
    • English
  • English 
    • čeština
    • English
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2016
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2016
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingový mix společnosti Beghelli - Elplast, a.s.

Marketing Mix of the Company Behgelli - Elplast, a.s.

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (3.075Mb)
review_94905.html (6.289Kb)
Author
Bonomová, Nella
Advisor
Mráček, Pavel
Referee
Hrazdira, Radek
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix společnosti Beghelli-Elplast, a.s. Teoretická část je zaměřena na teoretická východiska a poznatky marketingového mixu s konkrétním zaměřením na zákazníky. Praktická část obsahuje rozbor a zhodnocení již stávajícího marketingového mixu. V závěru práce jsou navrhnuta řešení pro zlepšení a inovování již zavedeného marketingového mixu, který povede nejen k nalezení nových potencionálních a věrných zákazníku ale především k posílení jména společnosti a tvorbě zisku.
 
Bachelor thesis is focused on the marketing mix of the company Beghelli-Elplast, Inc. The theoretical part is focused on theoretical background and knowledge of the marketing mix with a particular focus on customers. The practical part contains an analysis and assessment of the already existing marketing mix. The conclusion suggested solutions to improve and innovate the already established marketing mix that will lead not only to find new potential and loyal customers but also to strengthen the company's name and making a profit.
 
Keywords
marketing, marketingový mix, produkt, cena, zákazníci, propagace, distribuce, marketing, marketing mix, product, price, costumers, promotion, distribution
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Ekonomika a procesní management
Composition of Committee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) prof. Ing. Miroslav Píška, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen)
Date of defence
2016-06-17
Process of defence
Otázky vedoucího – odpovězeno Otázky oponenta – odpovězeno Ing. Roman ptáček, Ph.D. - "proč společnost nevyužíva socialních sítí?" - odpovězeno prof. Ing. Miroslav Píška, Csc. - "Prodáva společnost do obchodní síte Hornbach?" - odpovězeno doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. - Zvažovala jste i jiné dodavatele pro realizování Vašich návrhů? Uvažovali jste taky o personálním zabezpeční stánků firmy?" - odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/60313
Source
BONOMOVÁ, N. Marketingový mix společnosti Beghelli - Elplast, a.s. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.
Collections
  • 2016 [376]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV