Marketingový mix společnosti Beghelli - Elplast, a.s.
Marketing Mix of the Company Behgelli - Elplast, a.s.
Author
Advisor
Mráček, PavelReferee
Hrazdira, RadekGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix společnosti Beghelli-Elplast, a.s. Teoretická část je zaměřena na teoretická východiska a poznatky marketingového mixu s konkrétním zaměřením na zákazníky. Praktická část obsahuje rozbor a zhodnocení již stávajícího marketingového mixu. V závěru práce jsou navrhnuta řešení pro zlepšení a inovování již zavedeného marketingového mixu, který povede nejen k nalezení nových potencionálních a věrných zákazníku ale především k posílení jména společnosti a tvorbě zisku. Bachelor thesis is focused on the marketing mix of the company Beghelli-Elplast, Inc. The theoretical part is focused on theoretical background and knowledge of the marketing mix with a particular focus on customers. The practical part contains an analysis and assessment of the already existing marketing mix. The conclusion suggested solutions to improve and innovate the already established marketing mix that will lead not only to find new potential and loyal customers but also to strengthen the company's name and making a profit.
Keywords
marketing, marketingový mix, produkt, cena, zákazníci, propagace, distribuce, marketing, marketing mix, product, price, costumers, promotion, distributionLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Ekonomika a procesní managementComposition of Committee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) prof. Ing. Miroslav Píška, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen)Date of defence
2016-06-17Process of defence
Otázky vedoucího – odpovězeno Otázky oponenta – odpovězeno Ing. Roman ptáček, Ph.D. - "proč společnost nevyužíva socialních sítí?" - odpovězeno prof. Ing. Miroslav Píška, Csc. - "Prodáva společnost do obchodní síte Hornbach?" - odpovězeno doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. - Zvažovala jste i jiné dodavatele pro realizování Vašich návrhů? Uvažovali jste taky o personálním zabezpeční stánků firmy?" - odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/60313Source
BONOMOVÁ, N. Marketingový mix společnosti Beghelli - Elplast, a.s. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.Collections
- 2016 [376]