Návrh změny marketingového mixu pro rozvoj konkurenceschopnosti podniku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Předmětem této diplomové práce je vytvořit návrhy pro zvýšení konkurenceschopnosti a postavení podniku na trhu restaurací s rychlým občerstvením. Součástí práce je v její první části také teoretický úvod do dané problematiky. Klíčovou součástí práce je poté analýza stávající situace podniku na trhu a zhodnocení dosavadní marketingové strategie, ze které poté vychází návrh strategie nové, respektive konkrétních kroků k jejímu uvedení do praxe.
The purpose of this master thesis is forming and developing new marketing strategies with focus on increasing the competitiveness of the company within the market of fast food restaurants. The work contains theoretical insight to given issue in the first part. Key part of the thesis is then analysis of the current situation of company policy and marketing strategy, which is used as a base for creating strategy new, containing specific steps to put it into practice.
Description
Citation
BARTOLŠIC, R. Návrh změny marketingového mixu pro rozvoj konkurenceschopnosti podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (předseda) Ing. Vojtěch Polák (místopředseda) doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (člen) Ing. Markéta Kruntorádová, Ph.D. (člen) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen)
Date of acceptance
2016-06-08
Defence
Otázky vedoucího práce – odpovězeno Otázky oponenta - odpovězeno Prof. Koráb: Jakou strategii navrhujete pro firmu? Neupadne firma do strategické pasti? - odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO