Návrh sacího traktu s variabilní délkou pro experimentální zážehový motor

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
Abstract
Tato diplomová práce pojednává o sacím traktu čtyřdobého spalovacího motoru a jeho plnící účinnosti a možnostech, jak tuto účinnost zvýšit a následně o optimalizování průběhu točivého momentu a výkonu u zadaného sériového spalovacího motoru. Na konci diplomové práce je návrh 3D modelu sacího potrubí.
This thesis discusses of the intake tract four-stroke ignition internal combustion engine and the filling efficiency and opportunities to increase this efficiency and consequently to optimize the course of torque and power at the specified serial engine. 3D model is the last point of this thesis.
Description
Citation
JELÍNEK, P. Návrh sacího traktu s variabilní délkou pro experimentální zážehový motor [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2016.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Automobilní a dopravní inženýrství
Comittee
prof. Ing. Václav Píštěk, DrSc. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Kaplan, CSc. (místopředseda) Ing. Zdeněk Hinner (člen) Ing. Jiří Koláček (člen) Ing. David Kollhammer, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2016-06-13
Defence
Student seznámil komisi se svojí diplomovou prací, zadáním, cíli práce a metodami pomocí, kterých cílů dosáhnul. Následně odpověděl na otázky oponenta. V diskuzi k diplomové práci odpovídal na následující otázky: - jaké zacházení je rizikové pro turbodmychadlo v běžném provozu - jakým způsobem je turbodmychadlo chlazeno - jaké další parametry krom délky sacího potrubí hrají roli v pulzačním přeplňováním motoru
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO