Semiaktivní systém odpružení vozidla

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
Abstract
Cílem této diplomové práce je sestavit algoritmy řízení semi-aktivního systému odpružení pro čtvrtinový model vozidla, porovnat jejich funkci vzhledem k jízdnímu komfortu a jízdní bezpečnosti. Následně prověřit sestavené řídící algoritmy pro použití v programu Adams. Výsledkem práce je studie vlivu semi-aktivního řízení systému odpružení na chování vozidla.
The aim of this diploma thesis is to design algorithms of semi-active suspension system for a quarter car model, compare their function with respect to ride comfort and drive safety. Consequently, setup control algorithms for using in the Adams software. The result of this thesis should be to determine the effect of semi-active suspension control system on vehicle behavior.
Description
Citation
SALCBURGER, M. Semiaktivní systém odpružení vozidla [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2016.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Automobilní a dopravní inženýrství
Comittee
prof. Ing. Jiří Stodola, DrSc. (předseda) doc. Ing. Pavel Novotný, Ph.D. (místopředseda) Ing. Rudolf Franz, Ph.D. (člen) Ing. Karel Štěpánek (člen) Ing. Marek Slovák (člen)
Date of acceptance
2016-06-14
Defence
Student seznámil odbornou komisi s diplomovou prací (zadání, cíle, řešení, výsledky a závěr). Následně zodpověděl otázky oponenta, uvedené v Oponentském posudku. V rámci obhajoby diplomové práce byl dodatečně tázán na následující dotazy: -Jakým způsobem je vámi užitý tlumič chlazen? -Napište vztah pro definici ztrátového výkonu tlumiče. -Napište vztah pro definici tlumicí síly tlumiče.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO