Virtuální svět
Virtual World
Zusammenfassung
Cílem této práce je popsat problematiku tvorby počítačových her a následně pomocí herního enginu Unity 3D navrhnout a vytvořit závodní hru pro hráče připojené ve virtuálním světě. První část práce se věnuje historii videoher, platformám, popisuje postup vývoje a vývojové nástroje. Další část pojednává o enginu Unity 3D, který byl použit při vývoji. Výsledná aplikace je popsaná v poslední části práce. The goal of this thesis is to describe the issue of computer game creation and to develop a race game for people connected to the Virtual World using Unity 3D game engine. The first part of this thesis is dedicated to the history of video games, platforms and to describing of development processes and development tools. The next part is about Unity 3D game engine, which was used for creating the game. The resulting application is described in the last part.
Keywords
Počítačové hry, Unity 3D, Tvorba PC her, závodní hra, Computer games, Unity 3D, PC games creation, racing gameLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Aplikovaná informatika a řízeníComposition of Committee
prof. Ing. Vladimír Vašek, CSc. (předseda) doc. Ing. Jan Chyský, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Roman Šenkeřík, Ph.D. (člen) doc. RNDr. Jindřich Klapka, CSc. (člen) doc. Ing. Zdeněk Němec, CSc. (člen) prof. RNDr. Ing. Miloš Šeda, Ph.D. (člen)Date of defence
2016-06-22Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaSource
KOVÁČ, R. Virtuální svět [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2016.Collections
- 2016 [439]