Návrh marketingového mixu společnosti

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu podniku. Pro zjištění tohoto stavu je využito analýzy marketingového mixu a vnější a vnitřní analýzy podniku. Návrhová část bakalářské práce představuje řešení pro zvýšení prodeje, konkurenceschopnosti podniku a získání nových zákazníků.
This bachelor thesis deals with the analysis of company's current state. For this state's detection a marketing mix analysis and an outside and inside analysis were used. The design suggests a solution for sale increase, competitivness and new customers acquirement.
Description
Citation
ČÍŽEK, T. Návrh marketingového mixu společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) doc. Ing. Jiří Beneš, CSc. (místopředseda) Mgr. Helena Musilová (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen) Ing. Petr Novák, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2016-06-20
Defence
Otázky vedoucího: Zodpovězeno Otázky oponenta: Zodpovězeno Další otázky: prof. Jurová: Co to znamená zkratka VOC? – Otázka zodpovězena Mgr. Musilová: Máte definovaný pojem rodinná firma v práci? Co považujete za konkurenční výhodu vinařství? – Otázka zodpovězena doc. Beneš: Jakým způsobem by se podnik mohl vyrovnat s problémy v cash-flow? – Otázka zodpovězena
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO