Marketingový mix výrobního družstva IRISA

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato bakalářská práce je zaměřena marketing a konkrétně na marketingový mix produktů. V teoretické části vysvětlím základní pojmy marketingu a marketingového mixu. V analytické části provedu analýzy marketingového mixu vybraného podniku. V návrhové části sestavím návrhy na změny současného marketingového mixu.
This thesis is focused specifically on marketing and marketing mix of products. The theoretical part explains the basic concepts of marketing and marketing mix. The analytical part will be carried out analysis of the marketing mix of company. In the design section will be compiled proposals for changes to the current marketing mix.
Description
Citation
NGUYEN, A. Marketingový mix výrobního družstva IRISA [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) doc. Ing. Petr Rozmahel, Ph.D. (místopředseda) Ing. Pavel Svirák, Dr. (člen) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2016-06-20
Defence
otázky vedoucího: - zodpovězeny otázky oponenta: - zodpovězeny Další otázky: Ing. Svirák: Jak docílíte zvednutí objemu prodeje o 15%? Jak by to vypadalo, kdybyste se rozhodli nabízet výrobky i do zahraničí- zodpovězeno částečně Ing. Hornungová: jaký má firma rozpočet na marketing? Proč zrovna Valašský Deník používáte pro podporu marketingové strategie? - zodpovězeno Na základě čeho jste vybral právě Valašský Deník pro propagaci? - zodpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO