Návrh marketingové komunikace podniku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalárska práca pojednáva o návrhu marketingovej komunikácie pre spoločnosť AL-OK, spol. s.r.o. so zameraním na B2C trh. Spracovanie bolo podmienené predstavami a požiadavkami majiteľa firmy. Prvá časť práce je zameraná na teoretické východiská marketingovej problematiky a vymedzuje jej dôležité pojmy, druhá časť prináša analýzu firmy, jej doterajšieho marketingového činenia a v neposlednej rade aj analýzu okolia spoločnosti. Posledná časť práce je zameraná na konkrétne návrhy marketingovej komunikácie podmienené analýzou a jednotlivé prvky komunikačnej politiky pre zlepšenie pôsobenia firmy na trhu.
This bachelor thesis deals with the design of marketing communication of AL-OK Ltd and primarily focuses on business to comsumer (B2C) market. Treatment of this matter was founded on requirements formulated by the managing director. First part of my thesis is focused on theoretical basis of B2C marketing and defines basic concepts. The second part includes an analysis of existing marketing communication and activities of the above mentioned company and analysis of company’s environment. The last part deals with the design of a specific marketing communication proposal based on the analysis of their separate parts and aims to improve the presence of this company in its field.
Description
Citation
CAGALOVÁ, E. Návrh marketingové komunikace podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Ekonomika a procesní management
Comittee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) doc. Ing. Antonín Záděra, Ph.D. (místopředseda) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) Ing. Petr Novák, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2016-06-16
Defence
vedoucí - zodpovězeno oponent - zodpovězeno Ing. Luňáček - vysvětlete jednotlivé faktory SLEPT analýzy - zodpovězeno doc. Záděra - v čem je vaše firma lepší než konkurence (otázka v kontextu propagace) - zodpovězeno prof. Jurová - jak jste přistupovala k hodnocení konkurence? - zodpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO