• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2016
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2016
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingový plán

Proposal of Marketing Plan

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (1.095Mb)
review_94614.html (6.464Kb)
Author
Tupý, Maroš
Advisor
Milichovský, František
Referee
Ing.Vladimír Schwarz
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Cieľom mojej bakalárskej práce je návrh marketingového plánu pre slovenské popredné vinárstvo VILLA VINO RAČA. Je zložená zo štyroch častí. V Prvej časti sa budem venovať vymedzeniu problému a následnému cieľu práce. V druhej časti budú zahrnuté teoretické východiska práce. Tretia časť sa bude zaoberať analýzou daného problému a súčasnou situáciou. A v poslednej štvrtej časti sa budem snažiť poukázať na vlastné návrhy riešenia a prínosov návrhu riešení.
 
The aim of my thesis is to design a marketing plan for the Slovak leading winery VILLA VINO RACA. It is composed of four parts. The first part will be devoted for the definition of the problem and subsequent objective work. The second part will be included in the theoretical basis of work. The third part will deal with the analysis of the problem and the current situation. And in the last fourth section I will try to point out my own proposed solutions and benefits propose solutions.
 
Keywords
Marketing, marketingový plán, SWOT analýza, vinárstvo, Marketing, marketing plan, SWOT analysis, winery
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Ekonomika a procesní management
Composition of Committee
doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Josef Sedlák, Ph.D. (místopředseda) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen)
Date of defence
2016-06-17
Process of defence
Otázky vedoucího: odpovězeno Ing. Kaňovská: Jaký je časový plán navržených aktivit a které aktivity patří mezi prioritní? odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/61339
Source
TUPÝ, M. Marketingový plán [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.
Collections
  • 2016 [376]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV