Marketingový plán
Proposal of Marketing Plan
Author
Advisor
Milichovský, FrantišekReferee
Ing.Vladimír SchwarzGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Cieľom mojej bakalárskej práce je návrh marketingového plánu pre slovenské popredné vinárstvo VILLA VINO RAČA. Je zložená zo štyroch častí. V Prvej časti sa budem venovať vymedzeniu problému a následnému cieľu práce. V druhej časti budú zahrnuté teoretické východiska práce. Tretia časť sa bude zaoberať analýzou daného problému a súčasnou situáciou. A v poslednej štvrtej časti sa budem snažiť poukázať na vlastné návrhy riešenia a prínosov návrhu riešení. The aim of my thesis is to design a marketing plan for the Slovak leading winery VILLA VINO RACA. It is composed of four parts. The first part will be devoted for the definition of the problem and subsequent objective work. The second part will be included in the theoretical basis of work. The third part will deal with the analysis of the problem and the current situation. And in the last fourth section I will try to point out my own proposed solutions and benefits propose solutions.
Keywords
Marketing, marketingový plán, SWOT analýza, vinárstvo, Marketing, marketing plan, SWOT analysis, wineryLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Ekonomika a procesní managementComposition of Committee
doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Josef Sedlák, Ph.D. (místopředseda) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen)Date of defence
2016-06-17Process of defence
Otázky vedoucího: odpovězeno Ing. Kaňovská: Jaký je časový plán navržených aktivit a které aktivity patří mezi prioritní? odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/61339Source
TUPÝ, M. Marketingový plán [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.Collections
- 2016 [376]