• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2016
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2016
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analýza úrovně služeb v restauračním zařízení TAMTAM BAR

Analysis of Customer Services in TAMTAM BAR

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (1.717Mb)
review_91495.html (7.386Kb)
Author
Vrabcová, Kateřina
Advisor
Chalupský, Vladimír
Referee
Nováková, Eliška
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalářská práce se zabývá analýzou služeb poskytovaných restauračním zařízením TAMTAM BAR v Kroměříži. V teoretické části je zpracována především problematika marketingového výzkumu a spokojenosti zákazníka. Analytická část práce je zaměřena na představení firmy a následné zpracování a vyhodnocení analýzy spokojenosti zákazníků, které vede k podání návrhů opatření ke zvýšení úrovně analyzovaných služeb.
 
This bachelor's thesis deals with an analysis of customer services provided by TAMTAM BAR restaurant in Kromeriz. In the theoretical part mainly the issues of marketing research and customer satisfactory are processed. The analytical part is focused on the introduction of the company itself, followed by the evaluation and the analysis of customer satisfaction. As the result this in turn leads to proposal of measures for quality level increase of analyzed services.
 
Keywords
Marketing, marketingový výzkum, služba, zákazník, spokojenost, SWOT analýza, dotazování, hodnocení, dotazník, Marketing, marketing research, service, customer, satisfaction, SWOT analysis, questioning, evaluation, questionnaire
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Ekonomika a procesní management
Composition of Committee
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (předseda) Ing. Karel Kouřil, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (člen) Ing. Markéta Kruntorádová, Ph.D. (člen) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen)
Date of defence
2016-06-17
Process of defence
Otázky oponenta - odpovězeno Doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA - Jak vysoký nárůst tržeb předpokládáte? Ing. Karel Kouřil, Ph.D. - Proporcionalita uvedených tržeb. Doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. Na jakém základě definujete velikost podniku, interpretace dotazníku konkretní převod otázky č.5 do grafu s průměrným hodnocení. Ing. Markéta Kruntorádová, Ph.D. Jaká je průměrná návštěvnost podniku? Je výzkmný vzorek dostatečný ?
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/61420
Source
VRABCOVÁ, K. Analýza úrovně služeb v restauračním zařízení TAMTAM BAR [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.
Collections
  • 2016 [376]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV