Model elektronického obchodu firmy
Concept of e-commerce for company

Autor
Vedoucí práce
Dvořák, JiříOponent
Dvořák,, JiříKlasifikace
AAlternativní metriky PlumX
http://hdl.handle.net/11012/6180Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/6180
http://hdl.handle.net/11012/6180
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce charakterizuje a analyzuje firmu Nexx, spol.s. r. o. Obsahuje návrh řešení problémů, vyplívajících z analýzy, vedoucí ke zlepšení budoucího postavení firmy Nexx na trhu s HW. Realizace návrhu e-shopu povede ke zkvalitnění nabízených služeb a samotného e-shopu Thesis is describing and analyzing company Nexx, spol.s.r.o. Thesis contains proposal of problem solving consequential on analyze, which conduces to improvement of company's future position on HW market. Proposal realization e-shop will conduce to better quality of offered services and e-shop
Klíčová slova
Internetový obchod, Počátky internetu, Elektronické nakupování, Nakupování na internetu, Elektronická tržiště, Zákazník, Marketing, Internet shop, Origins of internet, Electronic shopping, Internet shopping, E-business, Customer, MarketingJazyk
čeština (Czech)Studijní obor
Manažerská informatikaSložení komise
prof. Ing. Jiří Dvořák, DrSc. (předseda) doc. Ing. Luděk Mikulec, CSc. (místopředseda) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen) doc. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. (člen) Ing. Petr Mihola (člen)Termín obhajoby
2008-06-20Průběh obhajoby
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájenaTrvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/6180Zdrojový dokument
ŠEVČÍKOVÁ, B. Model elektronického obchodu firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.Kolekce
- 2008 [338]