Model elektronického obchodu firmy
Concept of e-commerce for company
Author
Advisor
Dvořák, JiříReferee
Dvořák,, JiříGrade
AAlternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/6180Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/6180
http://hdl.handle.net/11012/6180
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce charakterizuje a analyzuje firmu Nexx, spol.s. r. o. Obsahuje návrh řešení problémů, vyplívajících z analýzy, vedoucí ke zlepšení budoucího postavení firmy Nexx na trhu s HW. Realizace návrhu e-shopu povede ke zkvalitnění nabízených služeb a samotného e-shopu Thesis is describing and analyzing company Nexx, spol.s.r.o. Thesis contains proposal of problem solving consequential on analyze, which conduces to improvement of company's future position on HW market. Proposal realization e-shop will conduce to better quality of offered services and e-shop
Keywords
Internetový obchod, Počátky internetu, Elektronické nakupování, Nakupování na internetu, Elektronická tržiště, Zákazník, Marketing, Internet shop, Origins of internet, Electronic shopping, Internet shopping, E-business, Customer, MarketingLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Manažerská informatikaComposition of Committee
prof. Ing. Jiří Dvořák, DrSc. (předseda) doc. Ing. Luděk Mikulec, CSc. (místopředseda) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen) doc. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. (člen) Ing. Petr Mihola (člen)Date of defence
2008-06-20Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/6180Source
ŠEVČÍKOVÁ, B. Model elektronického obchodu firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.Collections
- 2008 [338]