Recent Submissions

  • Automatizace hry "Hearthstone" 

    Zelníček, Filip
    Tato práce se zabývá počítačovou karetní hrou Hearthstone: Heroes of Warcraft a aplikací umělé inteligenci na tuto hru. Program umí zpracovat informace ze hry a následně je ohodnotit speciálním algoritmem, vyhodnotí je a ...
  • Taktování moderních procesorů s ohledem na výkon, spotřebu a teplotu 

    Kelečéni, Jakub
    Táto práca rieši problematiku závislosti - celkovej doby výpočtu, spotreby energie a teploty - na pracovnej frekvencií serverového procesora. V teoretickej časti je popísaná architektúra použitého procesora, sada benchmarkov ...
  • Vytvoření modelu procesoru RISC-V 

    Nosterský, Milan
    Bakalářská práce se zabývá implementací modelu procesoru RISC-V v jazyce pro popis architektur CodAL. Teoretická část práce se zaměřuje na popis jazyka CodAL a klasifikaci procesorů. Praktická část práce se věnuje samotné ...
  • Grafické intro 64kB s použitím OpenGL 

    Obrtlík, Petr
    Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku tvorby grafického intra s omezenou velikostí. Práce popisuje využívané metody pro tvorbu grafického intra. Zabývá se procedurálním generováním objektů a textur, jednoduchým ...
  • Rozšíření systému inteligentní domácnosti o ovládání termoregulace 

    Köszegy, Lukáš
    Bakalářská práce se zaměřuje na integraci termoregulátora VPT od společnosti Thermona do systému inteligentní domácnosti s názvem BeeeOn. V teoretické části jsou popsány jednotlivé komponenty termoregulátoru VPT a systému ...
  • Paralelní verze obecné syntaktické analýzy 

    Mikita, Tibor
    Tato bakalářská práce se zabývá obecními metodami syntaktické analýzy. Autor studuje Cocke-Younger-Kasami algoritmus a přichází s návrhem paralelní verze. Motivací autora je zrychlení syntaktické analýzy založené na tomto ...
  • Paralelizace sestavení v prostředí Jenkins 

    Lukášová, Michaela
    Tato práce se zabývá paralelním sestavením balíku vývojového prostředí Codasip Studio. Zaměřuje se na možnosti paralelizace v prostředí Jenkins. Implementované řešení se soustřeďuje zejména na urychlení aktuálního procesu ...
  • Rekonstrukce zachycené komunikace na platformě iOS 

    Letavay, Viliam
    V dnešnej dobe nám naše mobilné zariadenia spolu so sociálnymi sieťami umožňujú byť kedykoľvek v spojení s našimi priateľmi a rodinou. Zároveň avšak môžu byť využité aj v spojení s kriminálnou aktivitou. Táto práca sa preto ...
  • Automatizované testování GUI pomocí kontejnerů 

    Sojčák, Juraj
    Cieľom bakalárskej práce je vytvorenie systému na automatizované testovanie GUI desktopových aplikácií, ktorý sa dá jednoducho nasadiť ako testovacie prostredie. Tento systém pozostáva z nástroja, v ktorom je užívateľ ...
  • Augmented Reality on Smartphones 

    Minda, Marek
    Rozšířená realita je koncept doplňování reálného světa o počítačem generovaný obsah. Díky pokroku v oblasti mobilních zařízení je mnoho možností využití tohoto konceptu na chytrých telefonech. Tato práce zkoumá schopnost ...
  • Procedurální generování měst 

    Hamerník, Pavel
    Tato práce se zabývá procedurálním generováním měst. Jsou v ní definovány jednotlivé etapy generování města a existující metody sloužící k jejich vytvoření. Dále jsou uvedeny postupy vycházející z použitých metod při ...
  • Odhad emocí řečníka z mluvené řeči 

    Popková, Anna
    Tato bakalářská práce se zabývá výzkumem v oblasti rozpoznávání emocí z řeči a okrajově i z dalších modalit (video a fyziologické záznamy). Popisuje topologii systémů, které byly pro tento výzkum postaveny. Dále popisuje ...
  • Analýza a oznámení o nových ResultCloud výsledcích 

    Iakymets, Bohdan
    Většinou výsledky testů aplikace jsou stejné a proto nenesou žádnou užitečnou informaci. Vývojáři musejí neustále probírat velké množství zbytečných informací, aby našli něco za jímavého. Tedy vývojář potřebuje nástroj pro ...
  • Koncept využití avatara skutečné osoby ve virtuálním městě 

    Müller, Frederik
    Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou mobilních i webových aplikací s využitím geolokační funkce a 3D grafiky. Nejprve je popsána teorie -technologie pro tvorbu aplikacií, metody testování, existující řešení a jejich ...
  • Obecný generátor syntaxí řízeného překladu 

    Marcin, Juraj
    Tato práce je věnovaná návrhu a vytvoření obecného generátoru, který provádí syntaxí řízený překlad dle požadavků uživatele. Překlad je vykonávaný syntaktickým analyzátorem a to už v době provádění analýz zdrojového programu. ...
  • 3D Hra v Unity s využitím analýzy hudby 

    Majcher, Marek
    Bakalářská práce se zabýva metodami analýzy zvukových signálů, enginem Unity a procedurálním generováním grafiky. Cílem práce bylo vytvoření funkční hry, která by demonstrovala analýzu hudby na vhodném způsobu procedurálního ...
  • Fotorealistické zobrazování 

    Melcer, Pavel
    Tato bakalářská práce se zabývá problematikou realistického zobrazování 3D scén, kde jsou popsány postupy vedoucí k fotorealistickému obrazu. Nejprve jsou uvedeny způsoby definice předmětů, jak je scéna vykreslena na ...
  • Mutace v kartézském genetickém programování 

    Končal, Ondřej
    Tato práce se zabývá zkoumáním různých druhů mutací v kartézském genetickém programování (CGP) na úlohách symbolické regrese. CGP je druh evolučního algoritmu, který pracuje se spustitelnými strukturami. Mutace je u CGP ...
  • Aplikace pro příjem z Audeliver.com 

    Pristaš, Martin
    Cieľom tejto práce je vytvorenie aplikácie pre sťahovanie a prehrávanie podcastov. Zameral som sa hlavne na jednoduchosť návrhu dizajnu aplikácie a vytvorenie príjemneho prostredia pre jej používanie. Aplikácia je ...
  • Počítání průchodů osob dveřmi s využitím stacionární kamery 

    Tichý, Ľuboš
    Tato bakalářská práce se zabývá počítáním lidí, kteří procházejí dveřmi. To může být využito v případě, když chceme vědět, kolik osob se nachází ve sledované místnosti. První část je opis existujících metod počítání lidí ...

View more