Now showing items 1-20 of 285

  • Nástroj pro bezpečnostní audit OS Linux/Unix/AIX 

    Koppon, Martin
    Predmetom tejto bakalárskej práce je problematika automatizovaného testovania operačných systémov Linux, Solaris a AIX v kontexte bezpečnostného konfiguračného auditu, vzhľadom na platné normy a zavedené štandardy. Bakalárska ...
  • Aplikace pro tvůrčí psaní 

    Magdolen, Patrik
    Předmětem této bakalářské práce je návrh a implementace aplikace, která má za úkol umožnit uživateli pohodlné psaní prózy a nabídnout užitečné funkce jako zpráva kapitol, postav a poznámek. Dokáže automaticky rozpoznat ...
  • Uživatelské rozhraní pro ovládání 3D aplikací (ale i 2D aplikací ve 3D) 

    Švasta, Michael
    Cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat program, který je možné ovládat za použití bezdotykového ovládání. Práce obsahuje popis technologie Leap motion a možnosti vývoje pro toto zařízení. Dále je představeno ...
  • Návrh ovladačů pro vestavěné systémy v OS Linux 

    Kopáček, Jaroslav
    Problematika návrhu a tvorby ovladačů je obšírná a proto se v této práci zaměříme na návrh ovladačů pro zařízení s programovatelným hradlovým polem. Oproti procesorům typu aplikačně-specifického integrovaného obvodu, kde ...
  • Rychlý a přesný detektor klíčových slov 

    Lenčéš, Marián
    Tato práce se zabývá rychlou a přesnou detekcí klíčových slov z audio nahrávek. Cílem práce bylo prostudovat možnosti detekce slov a vytvořit několik typů jazykových modelů. Tyto modely následně mezi sebou porovnat. ...
  • Vzdálená správa vestavěných systémů 

    Malina, Peter
    Možnosti dnešních vestavěných zařízení rapidně rostou. Jejich výkon dovoluje běh složitějších aplikací v prostředích Internetu věcí (IoT). Složité aplikace bývají náchylné na chyby a vyžadují průběžnou aktualizaci. Systém, ...
  • Rozšířené uživatelské rozhraní 

    Vladík, Ondřej
    Cílem této práce je navrhnout a implementovat Rozšířené uživatelské rozhraní, které bude využívat systému kamera-projektor. Součástí je i knihovna funkcí pro poloautomatickou kalibraci kamery a celého systému. Bylo navrhnuto ...
  • Automatizace MitM útoku pro dešifrování SSL/TLS 

    Marušic, Marek
    Protokoly SSL/TLS sú používané pre šifráciu sieťovéhej prevádzky. Poskytujú bezpečnú komunikáciu medzi klientmi a servermi. Komunikácia môže byť odpočúvaná pomocou MitM útoku. Táto práca je zameraná na atuomatizovanie MitM ...
  • Knihovna pro detekci kolizí 

    Chlubna, Tomáš
    Tato práce řeší problém detekce kolizí netriviálních polygonálních modelů v trojrozměrném prostoru. Obecně existují postupy, jak tyto kolize matematicky vyjádřit a vypočítat. Pro použití v oblasti informačních technologií ...
  • Vliv šumu na kompresi videa 

    Anton, Matyáš
    Videa jsou jakožto obrazový signál v různých fázích zpracování náchylná na vznik zkreslení ve formě šumu. Tato práce zkoumá, jakým způsobem může přítomnost šumu ovlivnit výsledky komprese obrazových dat a jaký dopad má ...
  • Re-identifikace automobilů pomocí registrační značky 

    Hažmuka, Tomáš
    Tato práce se zabývá návrhem a tvorbou aplikace pro reidentifikaci vozidel ve dvou videích. Práce popisuje metody zpracování obrazu a detekci objektů v něm a identifikaci symbolů. Vytvořená aplikace používá knihovnu OpenCV ...
  • Aplikace pro online sazbu notového zápisu 

    Mackovič, Jakub
    V tejto práci je predstavená aplikácia pre online zápis hudby s použitím SVG vektorovej grafiky v prostredí webových prehliadačov. Pozrieme sa na relevantné postupy pri notovom zápise a na históriu sadzby hudobného zápisu. ...
  • Automatická tvorba testovacích případů z datových toků 

    Kraut, Daniel
    Tato práce se zabývá automatickou tvorbou testovacích případů na úrovni jednotkového testování, pro zdrojové texty v jazyce C. K dosažení automatizace jsou použity metody přístupu k software jako k datovým tokům proměnných. ...
  • Board Game User Interface with a Camera 

    Cihlářová, Dita
    Cílem této práce je vytvořit systém, který bude schopen nahradit reálného protihráče ve hře Dostihy a sázky. Hra je snímána kamerou, ze které se obraz přenáší do počítače, kde probíhá zpracování obrazu a identifikace herních ...
  • Klient virtuální čekárny pro iOS 

    Bukovský, Luděk
    Cílem této práce bylo navrhnout a implementovat uživatelsky přívětivou mobilní aplikaci pro správu termínu a přihlašování na ně pomocí rezervačního systému. Výsledkem je aplikace pro platformu iOS s příjemným designem. ...
  • Síťová komunikace pro virtuální čekárnu 

    Novák, Lukáš
    Jádrem této bakalářské práce je podrobně popsat návrh komunikačního protokolu pro komunikaci klient/server a vytvoření fungujícího prototypu serverové části. Pro tuto komunikaci bylo využito návrhového přístupu REST, který ...
  • Obnova hesel archivů RAR, BZIP a GZIP s využitím GPU 

    Mikuš, Dávid
    Táto práca sa zaoberá popisom kryptografického zabezpečenia a implementácie obnovy hesla súborov vo formátoch RAR, GZIP, BZIP. Na obnovu hesla je použitý multi platformový nástroj Wrathion, ktorý dokáže pomocou modulov a ...
  • Syntéza hudebních signálů na Androidu 

    Mikulík, Jan
    Cílem této práce bylo navrhnout a implementovat syntetizátor na mobilní platformě Android. Syntetizátor zvládá generovat 3 základní typy signálů - sinus, pila a obdélník. Dále obsahuje dva filtry typu dolní propust a horní ...
  • Případ užití automatizace sestavení projektů v metodice průběžné integrace 

    Kačmarčík, Martin
    Bakalářská práce se zabývá využitím automatizovaného sestavení projektů s metodikou průběžné integrace . Problém je řešen integrováním již existujících systémů , jako například Jenkins, Foreman a GitLab , do jednoho ...
  • Mobilní aplikace pro sdílení seznamů skladeb v kapele 

    Skoták, Jiří
    Cílem práce je popsat vývoj aplikace pro sdílení seznamů skladeb v kapele. Aplikace je vyvíjena na platformu iOS v jazyce Objective-C. Implementace aplikace je řešena pomocí softwarové architektury MVC. Výsledkem je ...