• čeština
    • English
  • English 
    • čeština
    • English
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2016
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2016
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Klient virtuální čekárky pro čekárnu provozovatele služeb

Vistual Waiting Room Client for Service Provider

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (1.151Mb)
Posudek-Oponent prace-18797_o.pdf (89.78Kb)
Posudek-Vedouci prace-18797_v.pdf (85.63Kb)
review_96542.html (1.454Kb)
Author
Křek, Radim
Advisor
Kolář, Martin
Referee
Brejcha, Jan
Grade
D
Alternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/62179
Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/62179
http://hdl.handle.net/11012/62179
Metadata
Show full item record
Abstract
Na různých místech se často musí čekat a tvoří se dlouhé fronty a nikdo neví kdo je právě na řadě. Proto se čím dál častěji vytváří systémy založené na virtuálních frontách, pro ulehčení těchto situací. Tato práce se zabývá vytvořením aplikace pro systém Android, sloužící jako klient systému založeném na virtuálních frontách. Popisuje také vytvoření serveru a komunikačního protokolu jakožto nezbytné komponenty pro fungování aplikace.
 
Very often we get into situation where we have to wait a long time in queue wher nobody knows who's next. Therfore we have more systems based on Virtual queues. This bachelor's thesis deals with a description of the creation of Android application which will work as client for Virtual queue based system. It also describes the server and communication protocol as an essential components for the correct functioning of the application.
 
Keywords
Android, virtuální fronta, vyvolávací systém, XML, Android, virtual queue, systems for calling up, XML
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Informační technologie
Composition of Committee
doc. RNDr. Pavel Smrž, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Vladimír Janoušek, Ph.D. (místopředseda) Ing. Vladimír Bartík, Ph.D. (člen) Ing. Michal Bidlo, Ph.D. (člen) Ing. Igor Szőke, Ph.D. (člen)
Date of defence
2016-06-16
Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm D. Otázky u obhajoby: Na straně 16 v prvním odstavci uvádíte, že databáze je vhodná pro ukládání informací o připojených klientech. Uveďte, jaké jsou výhody a nevýhody databáze, a proč je v tomto případě výhodné ji využít.  V závěru zmiňujete přínos práce pro Vás. Jaký přínos má aplikace pro celý projekt Virtuální Čekárny?
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/62179
Source
KŘEK, R. Klient virtuální čekárky pro čekárnu provozovatele služeb [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2016.
Collections
  • 2016 [297]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV