Klient virtuální čekárky pro čekárnu provozovatele služeb
Vistual Waiting Room Client for Service Provider

Author
Advisor
Kolář, MartinReferee
Brejcha, JanGrade
DAlternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/62179Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/62179
http://hdl.handle.net/11012/62179
Metadata
Show full item recordAbstract
Na různých místech se často musí čekat a tvoří se dlouhé fronty a nikdo neví kdo je právě na řadě. Proto se čím dál častěji vytváří systémy založené na virtuálních frontách, pro ulehčení těchto situací. Tato práce se zabývá vytvořením aplikace pro systém Android, sloužící jako klient systému založeném na virtuálních frontách. Popisuje také vytvoření serveru a komunikačního protokolu jakožto nezbytné komponenty pro fungování aplikace. Very often we get into situation where we have to wait a long time in queue wher nobody knows who's next. Therfore we have more systems based on Virtual queues. This bachelor's thesis deals with a description of the creation of Android application which will work as client for Virtual queue based system. It also describes the server and communication protocol as an essential components for the correct functioning of the application.
Keywords
Android, virtuální fronta, vyvolávací systém, XML, Android, virtual queue, systems for calling up, XMLLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Informační technologieComposition of Committee
doc. RNDr. Pavel Smrž, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Vladimír Janoušek, Ph.D. (místopředseda) Ing. Vladimír Bartík, Ph.D. (člen) Ing. Michal Bidlo, Ph.D. (člen) Ing. Igor Szőke, Ph.D. (člen)Date of defence
2016-06-16Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm D. Otázky u obhajoby: Na straně 16 v prvním odstavci uvádíte, že databáze je vhodná pro ukládání informací o připojených klientech. Uveďte, jaké jsou výhody a nevýhody databáze, a proč je v tomto případě výhodné ji využít. V závěru zmiňujete přínos práce pro Vás. Jaký přínos má aplikace pro celý projekt Virtuální Čekárny?Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/62179Source
KŘEK, R. Klient virtuální čekárky pro čekárnu provozovatele služeb [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2016.Collections
- 2016 [297]