3D Hra v Unity s využitím analýzy hudby

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
E
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract
Bakalářská práce se zabýva metodami analýzy zvukových signálů, enginem Unity a procedurálním generováním grafiky. Cílem práce bylo vytvoření funkční hry, která by demonstrovala analýzu hudby na vhodném způsobu procedurálního generování grafiky. Důležitým grafickým médiem, které se spolupodílí na výsledném grafickém efektu, jsou různé grafické shadery, které dotváří výsledný audiovisuální efekt a dělají vzhled příjemný pro hráče.
This bachelor thesis deals with various methods of analysis of sound signals, Unity engine and procedural generation of graphics. The main goal was to create a working game that would demonstrate music analysis in an appropriate way using procedural generation of graphics. Important graphical medium, that collaborates on final graphical effect, are various graphic shaders that mold final audiovisual effect thus making it interesting for the player.
Description
Citation
MAJCHER, M. 3D Hra v Unity s využitím analýzy hudby [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2016.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Informační technologie
Comittee
prof. Ing. Adam Herout, Ph.D. (předseda) doc. Dr. Ing. Dušan Kolář (místopředseda) doc. Ing. Jiří Jaroš, Ph.D. (člen) Ing. Filip Orság, Ph.D. (člen) Ing. Michal Španěl, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2016-06-13
Defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm dostatečně (E) . Otázky u obhajoby: V zadání je uvedeno použití algoritmů pro analýzu hudby. Popište a ukažte v kódu (na obrázcích), kde, co a jak jste použil pro analýzu hudby. Nechci abyste popsal funkci FFT a BeatDetect, ale použití výsledků těchto funkcí ve hře. Proč jste si vybral a přidal CRT efekt? Nezkazí to ještě víc přehlednost hry? Stejná otázka je k efektu sluneční bouře. Jak hra vypadá bez těchto efektů, můžete poskytnout video? Proč jste si nepohrál jinak s perspektivní projekcí? To jste doopravdy spokojen s tímto ovládáním, kdy letadlo skoro nejde vidět? Proč letadlo nereaguje na kliknutí myši a vysílá střely pořád ve stejné periodě? Problém s portabilitou? Co se stalo s plakátem/videem? Bude připraveno k obhajobě?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO