• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2008
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2008
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingová studie bankovních služeb v České republice a Velké Británii

Marketing Study of Banking Services in Czech republic and Great Britain

Thumbnail
View/Open
review_11245.html (5.537Kb)
final-thesis.pdf (1.380Mb)
Author
Jindrová, Marta
Advisor
Chalupský, Vladimír
Referee
Bonner, Nadia
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato bakalářská práce se zabývá srovnáním bankovních služeb v České republice s bankovními službami ve Velké Británii. Zabývá se analýzou těchto služeb zejména z marketingového hlediska a výsledkem jsou doporučení na zkvalitnění služeb v České republice pro privátní klientelu. Cílem práce je najít a analyzovat rozdíly mezi českými a britskými bankovními službami pro privátní klientelu a navrhnout doporučení pro banky i jejich klienty, která by vedla ke zvýšení spokojenost zákazníků.
 
This bachelor´s thesis compares banking sector in the Czech Republic and banking sector in the United Kingdom of Great Britain. It deals with analysis of banking services, mostly from marketing point of view, and the aim is, to recommend improvements of banking services for private clients in the Czech Republic. The purpose of the thesis is, to analyse the differences between czech and british banking services for private clients and to create recommendations for banks and their clients to increase the satisfaction of the clients.
 
Keywords
Klient, běžný bankovní účet, spokojenost, poplatek, pobočka, analýza, výzkum, trh, srovnání, služba, Client, current bank account, satisfaction, fee, branch, analysis, research, market, comparison, service
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Daňové poradenství
Composition of Committee
Ing. Pavla Vejmolová (předseda) doc. Ing. Josef Dobřický, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (člen) JUDr. Hana Vejvodová (člen) Ing. Lenka Prášková (člen)
Date of defence
2008-06-17
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/6258
Source
JINDROVÁ, M. Marketingová studie bankovních služeb v České republice a Velké Británii [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.
Collections
  • 2008 [339]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV