• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Deutsch 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta stavební
  • 2016
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta stavební
  • 2016
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketing prodeje nemovitosti

Marketing of real estate sales

Thumbnail
Öffnen
Posudek-Oponent prace-34457.pdf (118.4Kb)
Posudek-Vedouci prace-34454.pdf (85.17Kb)
final-thesis.pdf (800.3Kb)
review_97211.html (1.410Kb)
Autor
Hájková, Kateřina
Advisor
Dohnal, Radek
Referee
Pešková, Kateřina
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Cílem této bakalářské práce je navrhnout, jak lze za použití marketingových metod zlepšit spokojenost zákazníků využívajících služeb realitní kanceláře. Dále zjištění, jak postupovat při úpravě bytu/domu před prodejem nemovitosti. Zjištění propagace nemovitostí tzv. přijít na způsob jak nejlépe určitou nemovitost prodat (základní faktory při prodeji). A k poslednímu zjištění patří průzkum, zda lidé koupí raději stavební pozemek, rodinný dům či bytovou jednotku. Práce se dělí na dvě části – teoretickou a praktickou. V první části je vysvětlena podstata marketingu, jeho postupný vývoj, základní principy a pojmy marketingu. V druhé části jsou metody aplikovány v praxi prostřednictvím marketingu prodeje. V závěru jsou uvedeny návrhy zlepšení práce s lidmi v realitní kanceláři, návrh zlepšení prodeje z hlediska úpravy nemovitosti a analýza prodeje nemovitostí.
 
The aim of this Bachelor Thesis is to suggest ways for improvement of customer satisfaction while using marketing methods and methods of market research. Further aims are findings of how to proceed with the refurbishment of a house or an apartment prior to its sale and finding the best ways of advertising and selling property. Last but not least is a survey of customer preferences in buying land, family house or apartment building. Whole thesis is divided into two parts – theoretical and practical. The first part explains the nature of marketing, its development, basic principles and concepts. Those are practically applied in the second part while using methods of sales marketing. Conclusion of this thesis is summarising suggestions for communication improvement in the real estate agency, suggestions for improvement of sales linked to a refurbishment of property and analysis of sales.
 
Keywords
Marketing, dotazník, výzkum, sběr primárních dat, marketingová komunikace., Marketing, questionnaire, research, rabble of primary data, marketing communication.
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Management stavebnictví
Composition of Committee
Date of defence
2016-06-15
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
URI
http://hdl.handle.net/11012/62854
Source
HÁJKOVÁ, K. Marketing prodeje nemovitosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2016.
Collections
  • 2016 [684]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt | Feedback abschicken | Theme by @mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

EinloggenRegistrieren

Statistik

Benutzungsstatistik

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt | Feedback abschicken | Theme by @mire NV