Show simple item record

Marketing of real estate sales

dc.contributor.advisorDohnal, Radekcs
dc.contributor.authorHájková, Kateřinacs
dc.date.accessioned2020-03-11T08:16:26Z
dc.date.available2020-03-11T08:16:26Z
dc.date.created2016cs
dc.identifier.citationHÁJKOVÁ, K. Marketing prodeje nemovitosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2016.cs
dc.identifier.other97211cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/62854
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je navrhnout, jak lze za použití marketingových metod zlepšit spokojenost zákazníků využívajících služeb realitní kanceláře. Dále zjištění, jak postupovat při úpravě bytu/domu před prodejem nemovitosti. Zjištění propagace nemovitostí tzv. přijít na způsob jak nejlépe určitou nemovitost prodat (základní faktory při prodeji). A k poslednímu zjištění patří průzkum, zda lidé koupí raději stavební pozemek, rodinný dům či bytovou jednotku. Práce se dělí na dvě části – teoretickou a praktickou. V první části je vysvětlena podstata marketingu, jeho postupný vývoj, základní principy a pojmy marketingu. V druhé části jsou metody aplikovány v praxi prostřednictvím marketingu prodeje. V závěru jsou uvedeny návrhy zlepšení práce s lidmi v realitní kanceláři, návrh zlepšení prodeje z hlediska úpravy nemovitosti a analýza prodeje nemovitostí.cs
dc.description.abstractThe aim of this Bachelor Thesis is to suggest ways for improvement of customer satisfaction while using marketing methods and methods of market research. Further aims are findings of how to proceed with the refurbishment of a house or an apartment prior to its sale and finding the best ways of advertising and selling property. Last but not least is a survey of customer preferences in buying land, family house or apartment building. Whole thesis is divided into two parts – theoretical and practical. The first part explains the nature of marketing, its development, basic principles and concepts. Those are practically applied in the second part while using methods of sales marketing. Conclusion of this thesis is summarising suggestions for communication improvement in the real estate agency, suggestions for improvement of sales linked to a refurbishment of property and analysis of sales.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta stavebnícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectvýzkumcs
dc.subjectsběr primárních datcs
dc.subjectmarketingová komunikace.cs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectresearchen
dc.subjectrabble of primary dataen
dc.subjectmarketing communication.en
dc.titleMarketing prodeje nemovitostics
dc.title.alternativeMarketing of real estate salesen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2016-06-15cs
dcterms.modified2016-08-01-14:44:05cs
thesis.disciplineManagement stavebnictvícs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. Ústav stavební ekonomiky a řízenícs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid97211en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2021.11.10 13:02:58en
sync.item.modts2021.11.10 12:16:16en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta stavebnícs
dc.contributor.refereePešková, Kateřinacs
dc.description.markAcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeecs
but.defencecs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programStavební inženýrstvícs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record